ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

غول مالی ژاپنی SBI برای گسترش در کره جنوبی، مقام سابق بانک مرکزی کره را به خدمت گرفت

2024/07/10
14:38
39

شرکت SBI Digital Markets، زیرمجموعه بخش رمزارز شرکت خدمات مالی و بانکداری ژاپنی، SBI Holdings، در راستای تقویت حضور خود در کره جنوبی، اقدام به استخدام یک مقام سابق بانک مرکزی این کشور به عنوان مشاور ارشد نموده است.

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که جِی یانگ بیون را که پیشینه فعالیت در سِمَت‌های رهبری کلیدی در بانک مرکزی کره جنوبی را داراست، به عنوان مشاور ارشد خود منصوب کرده است. آقای بیون در بانک مرکزی مسئولیت‌هایی همچون هدایت برنامه‌ریزی سیاست‌های بین‌المللی و تحلیل ارزهای خارجی را بر عهده داشته و همچنین به عنوان نماینده ارشد دفتر نمایندگی بانک مرکزی کره در واشنگتن دی‌سی فعالیت کرده است.

همکاری آقای بیون با SBI Digital Markets، زیرمجموعه SBI Digital Asset Holdings، از سال ۲۰۲۳ و به عنوان مشاور ارشد آغاز شده است. این شرکت در بیانیه خود آورده است: «تخصص و دانش گسترده آقای بیون در زمینه پیمایش پیچیدگی‌های بازار کره جنوبی و برقراری روابط راهبردی با موسسات مالی بخش‌های دولتی و خصوصی، برای ما بسیار با اهمیت بوده است.»

مدیرعامل SBI Digital Markets، آقای وینستون کوِک، ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب اظهار داشت: «تجربه وسیع و درک عمیق آقای بیون از بازار کره جنوبی، دارایی ارزشمندی برای ما در مسیر توسعه‌ی حضور و خدمات‌مان در این منطقه خواهد بود. با بهره‌مندی از مشاوره ایشان، ما همچنین در راستای حفظ منافع سرمایه‌گذاران نهادی و شرکای خود، بر تقویت استانداردهای حاکمیت شرکتی و انطباق با قوانین و مقررات مالی تمرکز خواهیم کرد.»

شرکت SBI Holdings که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده، یک گروه مالی بزرگ ژاپنی با بیش از ۵۰ میلیون مشتری در سراسر جهان است. زیرمجموعه این شرکت، یعنی SBI Digital Asset Holdings، در ماه مه سال جاری برای تأسیس یک سرمایه‌گذاری مشترک در ژاپن با Chiliz همکاری کرد. این گروه همچنین در نوامبر ۲۰۲۳ با Circle برای گسترش پذیرش استیبل‌کوین USDC در ژاپن مشارکت نمود.


منبع : The block