ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری کریپتو دات کام و Unstoppable Domains برای فروش دامنه‌های وب۳

2024/07/11
11:40
32

کریپتو دات کام، پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال، با Unstoppable Domains، رهبر نوآور در حوزه ثبت دامنه‌های غیرمتمرکز، برای ارائه ۲۰۰ دامنه وب۳ ممتاز در یک رویداد فروش ویژه همکاری می‌کند. این دامنه‌ها طی ماه جولای از طریق پلتفرم کریپتو دات کام در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و دامنه قیمتی آنها از ۲۰ دلار تا ۱۰,۰۰۰ دلار را شامل می‌شود.

مجموعه دامنه‌های ممتاز ارائه شده، شامل نام‌های کوتاه، باقابلیت تشخیص بالا و محبوب در دسته‌بندی‌های مختلف است. این دسته‌ها شامل دامنه‌های یک، دو و سه کاراکتری مانند "۱.برو"، "بزن.آستین"، "کیف.کریپتو" و دامنه‌ی بسیار پرطرفدار "ایکس.ایکس" می‌شود.

توماس پرووت، مدیر مشارکت‌های دیجیتال کریپتو دات کام، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری اعلام کرد: «مالکیت دامنه یکی از ارکان اساسی زیرساخت وب۳ در حال حاضر و آینده است. ما مفتخریم که این مجموعه از دامنه‌های ممتاز را با همکاری پیشگام این عرصه، Unstoppable Domains، به بازار کریپتو دات کام عرضه می‌کنیم.»

دامنه‌های وب۳ که بر بستر بلاک‌چین عمومی ثبت می‌شوند، مالکیت کامل را به دارندگان آنها اعطا می‌کنند. این دامنه‌ها از پرداخت‌های مستقیم ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و قابلیت‌هایی همچون ورود به برنامه‌های کاربردی طرف‌ قرارداد آنستاپبل، ارسال پیام به دیگر دارندگان دامنه وب۳ و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌سازند.

ساندی کارتر، مدیر ارشد عملیات Unstoppable Domains، بر اهمیت این همکاری تأکید کرد: «دامنه‌های وب۳ نقشی حیاتی در بهبود امنیت و تجربه کاربری تراکنش‌های رمزنگاری ایفا می‌کنند. این دامنه‌ها جایگزین آدرس‌های طولانی کیف پول با یک نام کاربرپسند برای تمامی تراکنش‌ها می‌شوند. آخرین همکاری ما با کریپتو دات کام اکوسیستم بلاک‌چین را تقویت می‌کند و موج جدیدی از کاربران را به ارمغان می‌آورد که برای آنها کریپتو دروازه ورود به دنیای وب۳ خواهد بود.»

Unstoppable Domains تا به امروز نزدیک به چهار میلیون دامنه را به ثبت رسانده و بر ارائه فروش و پشتیبانی دامنه در اکوسیستم وب۳ و وب۲ تمرکز کرده است.


منبع : Cryptobriefing