ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ائتلاف فناوری جو بایدن را به حمایت از مقررات رمز ارزها ترغیب می‌کند

2024/07/11
12:25
33

اتاق پیشرفت، ائتلافی برجسته در حوزه فناوری، در نامه‌ای از جو بایدن خواست تا از مقررات جامع رمز ارزها حمایت کند تا به جذب رای‌دهندگان جوان کمک کند. این ائتلاف بر اهمیت دارایی‌های دیجیتال برای رای‌دهندگان نسل Z و هزاره‌ها تأکید کرد و اظهار داشت که بیش از ۱۸ میلیون شهروند آمریکایی در رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بیش از ۵۰٪ از این جمعیت از سیاست‌های فدرالی که استفاده از دارایی‌های دیجیتال را ترویج می‌کند، حمایت می‌کنند.

اتاق پیشرفت معتقد است که با نزدیک شدن به انتخابات، بایدن می‌تواند با پرداختن به موضوع مقررات رمز ارزها رای‌دهندگان جوان را جذب کند. آن‌ها از فرمان اجرایی ۲۰۲۲ بایدن تقدیر کردند اما محیط نظارتی فعلی را نامطمئن و مضر دانستند. اقدامات رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گری گنسلر، که به نبردهای قانونی متعدد و اصطکاک در فضای رمز ارز منجر شده، مورد انتقاد قرار گرفت.

ائتلاف فناوری به تأثیر منفی عدم قطعیت‌های نظارتی بر مصرف‌کنندگان و ارزش دارایی‌های دیجیتال اشاره کرد و از مقاومت دولت در برابر چارچوب‌های نظارتی شفاف‌تر ابراز ناامیدی کرد. این ائتلاف همچنین به تأثیر رمز ارز بر سیاست‌های ایالات متحده و تلاش‌های کمپین ترامپ برای جذب رای‌دهندگان متمرکز بر رمز ارز اشاره کرد. تیم کمپین بایدن نیز در حال بررسی پذیرش کمک‌های مالی رمز ارزی برای انتخابات مجدد است.


منبع : Cryptonews