ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بحث در مورد آینده صنعت رمز ارز در میزگرد اختصاصی واشنگتن

2024/07/11
12:32
31

گروهی از افراد برجسته در حوزه رمز ارزها، قانون‌گذاران و یکی از مشاوران جو بایدن در یک میزگرد در هتل ویلارد واشنگتن دی‌سی گرد هم آمدند تا در مورد چالش‌ها و اقدامات آینده صحبت کنند. این جلسه به میزبانی نماینده دموکرات رو کانا برگزار شد و هدف آن ایجاد یک گفتگوی باز با دولت بایدن بود.

شیلا وارن، مدیرعامل شورای نوآوری رمز ارز، گفت که جلسه بسیار پربار بود و شرکت‌کنندگان با احساس بهتری از جلسه خارج شدند. در این جلسه، مارک کوبان میلیاردر و سایر رهبران صنعت و مقامات دولتی نظرات خود را مطرح کردند. حضور آنیتا دان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور بایدن، به عنوان یک موضوع مهم ذکر شد. وی به طور فعال در جلسه شرکت داشت و یادداشت‌برداری می‌کرد.

موضوعات مورد بحث شامل مسائل بانکی، اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و دستورالعمل‌های مربوط به نگهداری دارایی‌های دیجیتال بود. براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، ابراز امیدواری کرد که این جلسه اولین گام برای حرکت از حرف به عمل باشد.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، نیز اشاره کرد که صنعت رمز ارز از دولت بایدن درخواست کرد که به جای دادرسی، از قانون‌گذاری حمایت کند. مارک کوبان نیز گفت که احساس می‌کند ممکن است برخی تغییرات از جانب دموکرات‌ها مشاهده شود.

وارن از دولت بایدن درخواست کرد که بیانیه قوی و واضحی در حمایت از صنعت رمز ارز و فناوری آن صادر کند. در طول میزگرد، ابتکار "ایستادن با رمز ارز" توسط کوین‌بیس با سناتورها در تلاش برای تنظیم قوانین برای صنعت رمز ارز گفتگو کرد.


منبع : The block