ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تهیه پیش‌نویس جدید نظرسنجی از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین توسط وزارت انرژی

2024/07/11
12:46
33

وزارت انرژی ایالات متحده دوباره در حال توسعه یک نظرسنجی برای جمع‌آوری اطلاعات درباره مصرف انرژی استخراج رمزنگاری‌های مبتنی بر اثبات کار (PoW) در ایالات متحده است. این اقدام پس از چهار ماه از شکایت شورای بلاکچین تگزاس و شرکت استخراج Riot Platforms صورت می‌گیرد که ادعا کردند وزارت انرژی از اختیارات اضطراری دولت سوءاستفاده کرده است.

در یک جلسه عمومی، اداره اطلاعات انرژی (EIA) سه سوال کلیدی را مطرح کرد: چه عواملی در مصرف انرژی استخراج رمزنگاری مهم هستند، چه داده‌هایی باید جمع‌آوری شوند و آیا اطلاعات موجود می‌توانند جایگزین نظرسنجی شوند یا هزینه‌ها را کاهش دهند.

پس از اتمام، نظرسنجی جدید نیاز به تایید وزارت انرژی و ورود به فهرست فدرال برای یک دوره 60 روزه نظرات عمومی خواهد داشت. سپس EIA بازخوردها را ادغام کرده و نظرسنجی را دوباره برای 30 روز بازنگری عمومی منتشر می‌کند.

برخی از نمایندگان صنعت بیت‌کوین نگرانی خود را از هدف قرار دادن این صنعت بیان کرده و پیشنهاد کردند که نظرسنجی گسترده‌تری درباره مراکز داده در ایالات متحده طراحی شود. همچنین پیشنهاد شد که از سازمان‌های ثالث برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده شود. برخی از نمایندگان نیز تأکید کردند که استخراج‌کنندگان می‌توانند با تشویق توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر به شبکه برق ایالات متحده کمک کنند.

این جلسه نخستین گفت‌وگو بود و برنامه‌های بیشتری برای نظرسنجی وجود دارد.


منبع : The block