ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل

2024/07/11
12:56
47

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، به عنوان یکی از سخنرانان در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل، تنسی معرفی شد. این رویداد که یکی از بزرگترین کنفرانس‌های بیت‌کوین در جهان است، از 25 تا 27 جولای برگزار می‌شود.

ترامپ طی ماه‌های اخیر حمایت قوی خود را از صنعت رمزنگاری و بلاک‌چین اعلام کرده است. او در ماه گذشته در یک رویداد در مار-ئه-لاگو گفت که اگر رئیس‌جمهور شود، از استخراج بیت‌کوین حمایت خواهد کرد. در ماه می، ترامپ شروع به پذیرش کمک‌های سیاسی به صورت ارزهای دیجیتال کرد.

دیگر سیاستمداران آمریکایی نیز قرار است در کنفرانس بیت‌کوین 2024 سخنرانی کنند، از جمله رابرت اف. کندی جونیور، نامزد ریاست‌جمهوری، ویک رمزوامی، نامزد پیشین ریاست‌جمهوری و سناتورهای جمهوری‌خواه بیل هیگرتی و مارشا بلکبرن. کندی جونیور در کنفرانس بیت‌کوین 2023 سخنرانی اصلی داشت و بر حق مردم برای نگهداری و استفاده از بیت‌کوین تاکید کرد.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپین جو بایدن به دنبال مشورت با اعضای صنعت رمزنگاری برای تدوین سیاست‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال بوده، اما تاکنون اعلامیه‌های مهمی در این زمینه نداده است.

گروه صنعت فناوری ایالات متحده، "اتاق پیشرفت"، در نامه‌ای از بایدن خواسته تا از مقررات جامع رمزنگاری حمایت کند و گفته که ترامپ از نبود شفافیت در دولت بایدن بهره‌برداری کرده است.

در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket، کاربران 63 درصد احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر پیش‌بینی می‌کنند، در حالی که تنها 13 درصد به پیروزی بایدن اعتقاد دارند.


منبع : The block