ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت T-Rex با عرضه ETF بیت‌کوین جدید در آمریکا به دنبال سود روزانه 200 درصدی است

2024/07/12
09:04
31

شرکت مدیریت دارایی T-Rex که توسط بنیامین کوهن در سال 2012 تاسیس شد، با معرفی یک ETF بیت‌کوین جدید وارد بازار آمریکا شده است. این اقدام T-Rex را مستقیماً رقیب ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO) و VolShares BITX ETF قرار می‌دهد.

عرضه ETF بیت‌کوین 2 برابری و معکوس توسط T-Rex

طبق اعلام این شرکت مدیریت دارایی در روز چهارشنبه و تحلیل اریک بالچوناس، کارشناس ETF بلومبرگ، ETF بیت‌کوین T-Rex طراحی شده است تا به سرمایه‌گذاران 2 برابر بازدهی روزانه قیمت نقدی بیت‌کوین را ارائه دهد. این بدان معناست که این صندوق هدف دارد تا نتایج سرمایه‌گذاری برابر با 200 درصد عملکرد روزانه بیت‌کوین را تحویل دهد.

لازم به ذکر است که این ETF جدید به دنبال دستیابی به این عملکرد چشمگیر اما پرریسک به صورت روزانه است، نه در یک دوره طولانی‌مدت، که با ETFهای بیت‌کوین مدیریت شده توسط شرکت‌هایی مانند بلک راک، فیدلیتی یا گری‌اسکیل بیت‌کوین تراست (GBTC) متفاوت است.

برای دستیابی به این هدف، T-Rex با REX Shares و Tuttle Capital Management همکاری کرده است تا دو محصول جدید به نام‌های T-REX 2X Long Bitcoin Daily Target ETF (BTCL) و T-REX 2X Inverse Bitcoin Daily Target ETF (BTCZ) را راه‌اندازی کند.

اسکات اچیچک، مدیر عملیاتی REX Financial، شرکت مادر REX Shares، اهمیت این راه‌اندازی را بیان کرد و گفت: "افزایش چشمگیر قیمت بیت‌کوین در سال 2024 توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران سراسر جهان را به خود جلب کرده است. با راه‌اندازی ETFهای بیت‌کوین 2 برابری و معکوس، ما معامله‌گران را با ابزارهای قدرتمندی برای بهره‌برداری از نوسانات قیمت بیت‌کوین مانند گذشته مجهز می‌کنیم."

از سوی دیگر، مت تاتل، مدیرعامل Tuttle Capital Management، ورود به حوزه دارایی‌های دیجیتال را به عنوان یک نقطه عطف در ارائه ETFهای "پیشرفته" که نیازهای سرمایه‌گذاران مدرن را برآورده می‌کند، برجسته کرد.

تاتل تاکید کرد که این صندوق‌های بیت‌کوین تعهد آنها به نوآوری و پیشبرد مرزهای چشم‌انداز ETF با قرار گرفتن در معرض سود و زیان تقویت شده را نشان می‌دهد.


منبع : bitcoinist