ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی Coinbase اپلیکیشن جامع رمزنگاری را برای ارتقای تجربه کاربری معرفی می‌کند

2024/07/12
09:32
33

صرافی Coinbase روز پنجشنبه از راه‌اندازی یک اپلیکیشن وب جدید خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد تمامی دارایی‌های رمزنگاری خود، از جمله توکن‌ها، NFTها و موقعیت‌های دیفای را در یک پلتفرم واحد مشاهده و مدیریت کنند.

بر اساس اعلامیه منتشر شده، کاربران می‌توانند چندین کیف پول را به این اپلیکیشن وب متصل نمایند. مدیران ارشد Coinbase این پلتفرم را به عنوان یک "مرکز جامع برای اکتشاف، مدیریت و تعامل با افراد، جوامع و کسب‌وکارها در بلاکچین" توصیف کرده‌اند.

کوئلو-پرابهو، مدیر ارشد مدیریت محصول Coinbase، پس از عرضه کیف پول هوشمند Coinbase در ماه گذشته، به بازخورد کاربران مبنی بر نیاز به یک هاب کاربرپسند اشاره کرد.

کوئلو-پرابهو گفت: "کاربران به دنبال مکانی برای مدیریت دارایی‌ها و مشاهده فعالیت‌های بلاکچینی و پرتفوی خود در یک نقطه بودند."

کوئلو-پرابهو افزود که یکی از اهداف اصلی Coinbase با راه‌اندازی این اپلیکیشن وب، انتقال حدود 100 میلیون کاربر خود به محیط بلاکچین است. او تاکید کرد که این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد به سادگی کیف پول ایجاد و مدیریت کنند، فعالیت‌های مالی بلاکچینی را انجام دهند و از رویدادهای بلاکچینی آگاه شوند.


منبع : The block