ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

احتمال راه‌اندازی ETFهای اتریوم در ۲۳ جولای

2024/07/16
00:01
41

طبق منابع متعدد، ETFهای اسپات اتریوم به احتمال زیاد در روز سه‌شنبه، ۲۳ جولای آغاز به معامله خواهند کرد. پس از اینکه اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، تاریخ ۲۳ جولای را به عنوان تاریخ راه‌اندازی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد، منابع دو صادرکننده اطلاعات موجود در پست بالچوناس را تأیید کردند. بالچوناس روز دوشنبه در X پست کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) امروز با صادرکنندگان تماس گرفته و از آن‌ها خواسته تا فرم‌های نهایی S-1 خود را تا چهارشنبه (شامل هزینه‌ها) ارسال کنند و درخواست تأییدیه نهایی را برای راه‌اندازی در روز سه‌شنبه، ۲۳ جولای پس از پایان معاملات دوشنبه ارسال کنند.

نهادهای بزرگی مانند بلک‌راک و فیدلیتی هفته‌هاست که با SEC در حال همکاری هستند تا ETFهای اسپات اتر خود را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کنند. این ابزارهای مالی جدید به آرامی به راه‌اندازی در آمریکا نزدیک شده‌اند پس از اینکه SEC در اواخر می‌ماه تأییدیه‌های کلیدی از متقاضیان را تصویب کرد. اما قبل از اینکه این محصولات جدید بتوانند در بورس معامله شوند، نهاد تنظیم‌گر نیز باید فرم‌های S-1 متقاضیان را تأیید کند.

از زمان راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ETFهای بیت‌کوین اسپات در ژانویه، بسیاری از موسسات مالی به دنبال کسب تأییدیه برای یک صندوق قابل معامله در بورس هستند که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد بدون نیاز به خرید مستقیم ارز دیجیتال، بر روی قیمت اتریوم سرمایه‌گذاری کنند.


منبع : The block