ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کراکن، شریک رسمی تاتنهام هاتسپر می‌شود

2024/07/16
20:17
30

در حرکتی پیشگامانه، صرافی رمزارز کراکن، قراردادی استراتژیک با باشگاه تاتنهام هاتسپر، از تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس، منعقد کرد. بر اساس این قرارداد، کراکن به عنوان اولین شریک رسمی تاتنهام در حوزه رمزارز و وب ۳ شناخته خواهد شد.

این اتحاد استراتژیک با هدف ارتقای تعامل هواداران و افزایش آگاهی نسبت به رمزارزها در بین علاقه‌مندان به فوتبال شکل گرفته است.

همکاری برای ایجاد پل ارتباطی میان هواداران و دنیای رمزارز

در تاریخ ۱۶ جولای، کراکن، صرافی پیشرو در حوزه رمزارز، از همکاری جهانی با تاتنهام هاتسپر پرده برداشت. این همکاری پیش از آغاز فصل ۲۰۲۴/ ۲۵ عملیاتی خواهد شد و هدف از آن، برقراری ارتباط مؤثر میان هواداران فوتبال و دنیای رو به ‌رشد رمزارزهاست.

با امضای این قرارداد، کراکن به عنوان حامی آستین تیم‌های مردان و زنان تاتنهام هاتسپر شناخته می‌شود. این رویداد، گامی مهم در جهت ادغام رمزارزها با ورزش‌های حرفه‌ای به شمار می‌رود.

این اولین ورود تاتنهام هاتسپر به دنیای رمزارز نیست. در سپتامبر ۲۰۲۳، این باشگاه با راه‌اندازی توکن هواداری “SPURS” بر بستر وب ۳ از طریق صرافی Socios.com که بر بستر بلاکچین Chiliz فعالیت می‌کند، پیشگام بودن خود را به اثبات رسانده است. گفتنی است که صرافی Socios.com بیش از ۸۰ تیم ورزشی بزرگ جهان را جذب کرده است.

تعهد به نوآوری و تعامل عمیق‌تر با هواداران

رایان نوریس، مدیر ارشد درآمد تاتنهام هاتسپر، بر تعهد این باشگاه به نوآوری تأکید کرد و ابراز خرسندی نمود از اینکه این مشارکت، تجربیات و رویدادهای منحصر به فردی را برای هواداران رقم خواهد زد. نوریس در این باره گفت: "ما در تاتنهام هاتسپر همواره پیشرو در نوآوری بوده‌ایم و از همکاری با کراکن، رهبر جهانی در حوزه رمزارزها، بسیار خرسندیم. این مشارکت هیجان‌انگیز، فرصت‌های جدیدی را برای تعامل با هواداران جهانی ما در سرتاسر جهان فراهم می‌کند."

علاوه بر این، کراکن در طول این همکاری، از طریق محتوای اختصاصی، برگزاری رویدادهای پاپ‌آپ و دسترسی ویژه به رویدادهای کراکن و تاتنهام هاتسپر، با هواداران جهانی این باشگاه ارتباط برقرار خواهد کرد. این ابتکار، درک هواداران از رمزارزها را ارتقا می‌بخشد و چگونگی عمیق‌تر شدن ارتباط آن‌ها با این ورزش را از طریق این فناوری به نمایش می‌گذارد.

مایور گوپتا، مدیر ارشد بازاریابی کراکن، بر اشتراک شور و اشتیاق میان طرفداران فوتبال و جامعه رمزارزها تأکید کرد.

گوپتا در این باره گفت:  "فوتبال و رمزارزها، هر دو جوامعی پرشور و اشتیاق هستند و ما با تاتنهام هاتسپر متحد می‌شویم تا این دو جهان را به هم نزدیک‌تر کنیم. این مشارکت، علاقه‌مندان به این ورزش محبوب را با قابلیت‌های رمزارزها و وب ۳ آشنا می‌کند."

تعهد به آموزش و نوآوری در فوتبال و فراتر از آن

در راستای این همکاری، کراکن حضور خود در حوزه ورزش‌های موتوری را با تبدیل شدن به شریک رسمی رمزارز و وب ۳ رویداد F1 Drive London، یک تجربه کارتینگ جذاب واقع در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، گسترش خواهد داد. این ابتکار شامل مسابقات تعاملی برای جذب هواداران علاقه‌مند به ورزش و امور مالی خواهد بود.

کراکن یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های رمزارز در جهان است که با بیش از ۳۵۰ عضو تیم محلی و ۱۳ میلیون کاربر در سراسر جهان، ریشه‌های عمیقی در انگلستان دارد.

همکاری بین کراکن و تاتنهام هاتسپر بخشی از روند رو به رشد حضور رمزارزها در صنعت ورزش است.

در تاریخ ۲۹ مه، کریستیانو رونالدو با راه‌اندازی مجموعه جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام "Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia" به همراه صرافی بایننس، حضور خود در حوزه وب ۳ را گسترش داد. این مجموعه به یاد ماندنی از نقاط عطف دوران حرفه‌ای رونالدو، نمونه‌ای از تقاطع رو به رشد ورزش و دارایی‌های دیجیتال است.

این توسعه در پی برنامه‌های کراکن برای جذب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در دور نهایی تامین مالی قبل از عرضه اولیه سهام (IPO) در سال ۲۰۲۵ صورت می‌گیرد. به گفته منابع آگاه، این دور تامین مالی پیش از IPO با هدف تقویت وضعیت مالی کراکن در بحبوحه رشد بازار انجام می‌شود.

این شرکت قصد دارد این دور تامین مالی را تا پایان سال جاری تکمیل کند و به دنبال جذب یک شرکت برجسته برای عضویت در هیئت مدیره خود برای کمک به موفقیت آمیز بودن IPO است.

طرح‌های IPO کراکن در گذشته به دلیل رکود بازار رمزارز و اختلافات با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به تأخیر افتاده است. سال گذشته، کراکن یک پرونده را با SEC حل و فصل کرد اما همچنان درگیر دعاوی حقوقی است.


منبع : Cryptonews