ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بیت‌کی با مون‌پِی ادغام شد: خرید بیت‌کوین با تمام روش‌های پرداخت

2024/07/16
20:29
37

شرکت فین‌تک بلاک، متعلق به جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر، روز سه‌شنبه اعلام کرد که با مون‌پِی همکاری خواهد کرد تا به کاربران امکان خرید بیت‌کوین را از طریق «همه روش‌های پرداخت اصلی» از جمله کارت‌های اعتباری و بدهی، انتقال بانکی، اپل‌پِی، گوگل‌پِی و پی‌پال فراهم کند.

این ادغام به طور خاص برای کیف سخت‌افزاری جدید بیت‌کی، که در ماه مارس راه‌اندازی شد، انجام خواهد شد. بلاک همچنین شرکت مادر پلتفرم محبوب فروشگاهی پُینت آف سیل اسکوئر و اپلیکیشن پرداخت همتا به همتای CashApp است.

کیت گروسمن، رئیس بخش سازمانی مون‌پِی، از طریق ایمیل گفت: «ما همکاری خود را در لحظه‌ای هیجان‌انگیز آغاز می‌کنیم که بیت‌کی حضور خود در بازار را گسترش می‌دهد. ادغام تنها چند هفته طول کشید و ما افتخار می‌کنیم که تعامل کاربران بیت‌کی با بیت‌کوین را تقویت می‌کنیم.» گروسمن گفت که در حالی که بیت‌کی گزینه‌هایی برای خرید بیت‌کوین داشت، اما اکنون «کل تجربه خرید» را می‌توان از طریق مون‌پِی در اپلیکیشن بیت‌کی انجام داد و نیازی به استفاده از یک اپلیکیشن جداگانه نیست. مون‌پِی همچنین در بیش از 180 کشور فعالیت می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد خریدهای بزرگ تا 10 هزار دلار انجام دهند.

گروسمن گفت: «با مون‌پِی، این کاربران قبلاً ثبت‌نام/KYC شده‌اند و روش‌های پرداخت خود را به صورت ایمن ذخیره کرده‌اند.»

توماس تمپلستون، سرپرست پروتو که مسئول اصلی توسعه بیت‌کی است، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که ما به ساخت کیف پولی ادامه می‌دهیم که به صد میلیون نفر بعدی قدرت می‌دهد تا واقعاً مالک بیت‌کوین خود باشند و آن را مدیریت کنند، ما به دنبال همکاری با شرکای باکیفیت هستیم تا به خودنگهداری آسان‌تر از همیشه شود.»

این دو شرکت همچنین قصد دارند به زودی مون‌پِی سل را برای تبدیل ارز دیجیتال به فیات به بیت‌کی ادغام کنند. گروسمن گفت که این ویژگی «در حال حاضر با شرکای متعدد فعال است» و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری با بیت‌کی راه‌اندازی شود.

بیت‌کی یک کیف پول خودنگهداری است که با شرکت‌های موجود مانند لجر و ترزور رقابت می‌کند. این کیف پول یک تنظیم امضای چندگانه «2 از 3» را ارائه می‌دهد که نیازی به رمز عبور یا عبارت‌های بازیابی و ابزارهای بازیابی ندارد.


منبع : The block