ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

افزایش قابل توجه سرمایه‌گذاری Cypherpunk Holdings در Solana

2024/07/17
08:53
34

شرکت Cypherpunk Holdings اعلام کرد که به طور قابل توجهی دارایی‌های خود در Solana را افزایش داده است. این شرکت سرمایه‌گذاری عمومی مستقر در تورنتو کانادا، اکنون بیش از 63,000 توکن سولانا (به ارزش تقریبی 14 میلیون دلار) دارد که این میزان از 6,131 توکن در ماه گذشته افزایش یافته است. در پایان سه‌ماهه اول 2024، این شرکت هیچ توکنی نداشت. علاوه بر خرید SOL، شرکت اعلام کرد که قصد دارد اعتبارسنج خود را در شبکه Solana راه‌اندازی کرده و 49,917 توکن (به ارزش حدود 11 میلیون دلار) را از طریق نود خود سهام‌گذاری کند و همچنین به اجرای استراتژی معاملات اختیار سولانا بپردازد.

لیا والد، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق Valkyrie Investments، در اوایل جولای به عنوان مدیرعامل جدید به Cypherpunk پیوست. او پیش‌تر در هیئت‌مدیره شرکت نیز حضور داشته است.

والد اعلام کرد که بزرگترین سرمایه‌گذاری Cypherpunk در بیت‌کوین است که از آوریل 2019 آغاز شده است. ماه گذشته، این شرکت حدود 1 میلیون دلار سولانا با قیمت متوسط 163.11 دلار خریداری کرد و همزمان تقریباً 1 میلیون دلار سهام در شرکت متاورس Animoca Brands فروخت. دارایی‌های کل شرکت در دوره شش‌ماهه گذشته 14.3 میلیون دلار افزایش یافته و به 31.3 میلیون دلار رسیده است. این شرکت از Coinbase برای نگهداری BTC و SOL استفاده می‌کند و همچنین در شبکه Chia، کیف پول سخت‌افزاری NGRAVE و بخش استخراج بیت‌کوین سرمایه‌گذاری دارد.


منبع : The block