ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کیف پول OKX با پشتیبانی از بلاکچین TON، به یکپارچه‌سازی صدمین شبکه اصلی دست یافت

2024/07/17
15:18
31

صرافی ارز دیجیتال OKX در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که سرویس کیف پول این شرکت، از شبکه باز (The Open Network) پشتیبانی می‌کند. این رویداد، نقطه عطفی برای OKX محسوب می‌شود و یکپارچه‌سازی با صدمین بلاکچین اصلی را برای این صرافی به ارمغان می‌آورد.

پیش از پشتیبانی از TON، کیف پول OKX امکان کار با شبکه‌های NEAR، Blast و zkLink Nova را فراهم کرده بود. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، این کیف پول با ارائه خدمات برای بیش از 10,000 برنامه غیرمتمرکز (dApp)، 300,000 توکن و 400 صرافی غیرمتمرکز (DEX)، به یک پلتفرم جامع برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال تبدیل شده است. حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی OKX، در این باره گفت: «یکپارچه‌سازی بومی ما با شبکه‌های پیشرو و نوظهور، زمینه‌ای مساعد را برای کاوش و بهره‌مندی از اکوسیستم‌های در حال رشد ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.»

صرافی OKX به عنوان یکی از بازیگران اصلی در عرصه ارزهای دیجیتال، همواره در مسیر نوآوری و توسعه خدمات خود گام برمی‌دارد. بر اساس داده‌های داشبورد The Block، حجم معاملات این صرافی در ماه ژوئن 2024، از رقم قابل توجه 63.31 میلیارد دلار فراتر رفته است.

علاوه بر این، OKX در ماه آوریل از راه‌اندازی شبکه X Layer خبر داد. این شبکه مبتنی بر دانش صفر اتریوم بوده و با هدف انتقال 50 میلیون کاربر این صرافی به زنجیره بلاکچین طراحی شده است.

در همین راستا، شبکه TON با تکیه بر جامعه کاربری گسترده تلگرام و محبوبیت بازی‌های کسب درآمد مبتنی بر این شبکه، به یکی از سریع‌ترین بلاکچین‌های در حال رشد در سال 2024 تبدیل شده است. بر اساس گزارش DefiLlama، تا روز سه‌شنبه، ارزش کل قفل‌شده (TVL) در شبکه TON به رقم چشمگیر 773 میلیون دلار رسیده است.


منبع : The block