ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

استاندارد چارترد از طریق زودیا مارکتس، بخش معاملات برون بورسی(OTC) Elwood  را تصاحب کرد

2024/07/17
15:26
32

در اقدامی راهبردی، شرکت زودیا مارکتس، زیرمجموعه بانک بین‌المللی استاندارد چارترد، بخش معاملات برون بورسی (OTC) دارایی‌های دیجیتال Elwood Technologies مستقر در جرسی را خریداری نموده است. مبلغ این توافق محرمانه باقی مانده است.

با نهایی شدن این فرآیند، بخش مذکور تحت عنوان زودیا مارکتس جرسی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. Elwood Technologies نیز بر توسعه و ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر مدل SaaS (نرم‌افزار تحت مدل خدمات) برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال در سطح سازمانی تمرکز خواهد کرد.

کریس لان، مدیرعامل Elwood ، ضمن اعلام این خبر گفت: «این واگذاری، همسو با برنامه راهبردی Elwood  برای تبدیل شدن به پیشرو در ارائه یک پلتفرم یکپارچه مدیریت سفارشات (EMS) و مدیریت پرتفوی (PMS) برای دارایی‌های دیجیتال است. با تمرکز بر تجارت SaaS، قادر خواهیم بود منابع خود را به شکلی بهینه به کار گیریم.»

این توافق، تاییدی بر گزارش‌های هفته گذشته مبنی بر مذاکره طرفین است. نهایی شدن این فرآیند، علاوه بر مجوزهای موجود از مراجع نظارتی بریتانیا و ایرلند، مجوز ارائه خدمات دارایی مجازی در جرسی را برای زودیا مارکتس به ارمغان خواهد آورد. همچنین این توافق، یک تجارت فعال در حوزه معاملات برون بورسی دارایی‌های دیجیتال را نیز در اختیار زودیا مارکتس قرار می‌دهد.

عثمان احمد، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران زودیا مارکتس، ضمن ابراز خرسندی از این توافق گفت: «این خرید استراتژیک، تنوع خدمات و گستره فعالیت‌های ما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و ما را قادر می‌سازد تا ضمن دستیابی به مقیاس، توسعه محصولات خود را سرعت بخشیم. با تکیه بر رشد چشمگیر خود در نیمه اول سال جاری، در موقعیت مناسبی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون نهادهای مالی بین‌المللی برای راه‌حل‌های دارایی‌های دیجیتال قرار داریم.»

شایان ذکر است، Elwood Technologies با حمایت مالی آلن هاوارد، مدیر صندوق‌های تأمینی تاسیس شده در سال ۲۰۱۸ فعالیت می‌کند. بخش تجارت دارایی‌های دیجیتال زودیا مارکتس نیز حاصل مشارکت سرمایه‌گذاری جسورانه استاندارد چارترد و گروه فناوری هنگ‌کنگی BC در سال ۲۰۲۱ است.


منبع : The block