ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تعیین کارمزد 0.25 درصدی بلک‌راک برای ETF اتریوم در آستانه راه‌اندازی

2024/07/18
09:45
24

شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک، کارمزد 0.25 درصدی برای محصول ETF اتریوم خود تعیین کرده است، در حالی که شرکت‌ها فرم‌های اصلاح‌شده خود را پیش از تاریخ راه‌اندازی احتمالی هفته آینده ارائه می‌دهند.

بلک‌راک در بیانیه‌ای که در فرم ثبت‌نام S-1 اصلاح‌شده خود در روز چهارشنبه ثبت کرد، اعلام کرد که ممکن است "تمام یا بخشی" از این کارمزد را در دوره‌های زمانی مشخص ببخشد. همچنین اعلام کرد که این کارمزد را به 0.12 درصد برای یک سال پس از لیست شدن و برای اولین 2.5 میلیارد دلار دارایی کاهش می‌دهد.

این شرکت گفت: "کارمزد اسپانسر روزانه با نرخ سالانه برابر با 0.25 درصد از ارزش خالص دارایی‌های تراست محاسبه و حداقل سه ماه یک بار به صورت دلار آمریکا یا به صورت غیرنقدی یا ترکیبی از هر دو پرداخت می‌شود. اسپانسر ممکن است به‌تنهایی و از زمان به زمان، تمام یا بخشی از کارمزد اسپانسر را برای دوره‌های زمانی مشخص ببخشد."

شرکت 21Shares کارمزد 0.21 درصدی تعیین کرده است که برای شش ماه اول یا تا رسیدن به 500 میلیون دلار دارایی، هر کدام که زودتر باشد، بخشیده می‌شود.

Bitwise نیز اعلام کرد که کارمزد خود را 0.20 درصد تعیین کرده و گفته که این کارمزد برای شش ماه اول و برای اولین 500 میلیون دلار دارایی بخشیده می‌شود.

Grayscale کارمزد خود را برای Grayscale Ethereum Trust به میزان 2.5 درصد تعیین کرده که به‌طور قابل توجهی بالاتر از سایر شرکت‌ها است.

کارمزد Invesco Galaxy، 0.25 درصد، VanEck، 0.20 درصد و Franklin Templeton، 0.19 درصد تعیین شده است. Fidelity نیز کارمزد 0.25 درصدی خود را تعیین کرده و اعلام کرده که این کارمزد تا پایان سال 2024 بخشیده می‌شود.


منبع : The block