ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ایجاد همکاری بین EarnOS و Uber بر روی شبکه اصلی XION

2024/07/18
16:43
29

هنرمند دیجیتال Burnt Banksy و یکی از همکاران اصلی XION اعلام کرد که EarnOS، پلتفرمی که به برندها امکان جذب، پاداش دادن و تعامل با کاربران را می‌دهد، نتایج مثبتی در کمپین خود با Uber داشته است. موفقیت این راه‌اندازی آزمایشی موجب شده است که Uber و برندهای بزرگی مانند Baskin Robbins و The North Face به سرمایه‌گذاری در شبکه اصلی XION متعهد شوند.

کاربران XION از طریق تعامل با این برندها می‌توانند USDC، یک استیبل کوین، کسب کنند که این امر جریان درآمدی جدیدی برای کاربران و یک کانال تبلیغاتی مؤثر برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند. در راه‌اندازی آزمایشی، EarnOS موفق به جذب قابل توجهی از کاربران و برندها شده است. به عنوان مثال، Sunglasses Hut توانسته است حضور رسانه‌های اجتماعی خود را در 10 روز سه برابر کند.

هریسون کندی، مدیر رشد جدید Uber Eats در ژاپن، بیان کرد که با توجه به نتایج اولیه، می‌توانیم هزینه‌های خود با EarnOS را 10 برابر افزایش دهیم زیرا این مؤثرترین کانال تبلیغاتی است که در دسترس داریم.

این ابتکار به برندها امکان می‌دهد تا از طریق تبلیغات هدفمند در مقیاس جهانی با کاربران تعامل داشته باشند و مطمئن شود که کاربران برای مشارکت خود به درستی پاداش می‌گیرند.

Burnt Banksy، همکار اصلی پروژه XION، هنرمندی است که با سوزاندن آثار هنری فیزیکی و تبدیل آن‌ها به دارایی‌های دیجیتال بر روی بلاکچین، دنیای هنر فیزیکی و دیجیتال را به هم پیوند داده است.


منبع : Cryptonews