ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی Digital Asset Sandbox توسط Chainlink برای تسریع آزمایش‌های توکنیزاسیون

2024/07/18
17:08
31

شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink پلتفرم جدیدی به نام Digital Asset Sandbox (DAS) معرفی کرده است که به مؤسسات مالی امکان می‌دهد در عرض چند روز، به جای ماه‌ها، آزمایش‌های توکنیزاسیون و اثبات مفهوم (PoC) را انجام دهند. این راهکار مبتنی بر پلتفرم قوی Chainlink، محیطی امن برای تجربیات بلاکچینی فراهم می‌کند.

آنجلا واکر، رئیس جهانی بانکداری و بازارهای سرمایه در Chainlink Labs، اظهار داشت که نیاز مبرم به محیط‌های دیجیتال امن برای مدیریت برنامه‌های بلاکچینی وجود دارد و DAS امکان آزمایش سریع و ایمن دارایی‌های دیجیتال و توسعه و عرضه محصولات مالی جدید را فراهم می‌کند.

DAS با ایجاد امکان ایجاد سریع اثبات مفهوم‌ها و بهره‌گیری از تجربه تحقیق و توسعه Chainlink Labs، این نیاز را برطرف می‌کند. این پلتفرم بر روی پلتفرم Chainlink ساخته شده که تاکنون بیش از ۱۲ تریلیون دلار تراکنش را مدیریت کرده است. همچنین، به کاوش جریان‌های درآمدی جدید از طریق توکنیزاسیون دارایی‌ها کمک می‌کند.

کوین جانسون، رئیس مرکز صلاحیت نوآوری در Euroclear، بیان کرد که این پلتفرم محیطی امن برای مؤسسات مالی و فین‌تک‌ها فراهم می‌کند تا تاثیر تکنولوژی بر مدل‌های عملیاتی و تجاری را بررسی کنند و استراتژی‌های دارایی دیجیتال خود را تقویت کنند.

DAS موارد استفاده مختلفی از جمله توکنیزاسیون اوراق قرضه، وثیقه‌گذاری و تجارت بین‌زنجیره‌ای را پشتیبانی می‌کند و Chainlink Labs خدمات مشاوره‌ای برای راهنمایی مؤسسات در فرآیند پذیرش ارائه می‌دهد.

به تازگی، Chainlink با همکاری Sygnum و Fidelity International داده‌های ارزش خالص دارایی (NAV) را به زنجیره آورده است، که به Sygnum امکان توکنیزاسیون و دسترسی به داده‌های NAV برای صندوق نقدینگی مؤسسات Fidelity International با ارزش ۶.۹ میلیارد دلار را فراهم می‌کند.


منبع : Cryptobriefing