ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گلکسی دیجیتال دارایی‌های اپراتور بلاکچین «CryptoManufaktur» را تصاحب کرد

2024/07/20
07:45
31

شرکت گلکسی دیجیتال، پیشرو در ارائه خدمات مالی حوزه ارزهای دیجیتال، طی توافقی اقدام به خریداری «تقریباً تمامی» دارایی‌های شرکت «CryptoManufaktur» فعال در زمینه راهبری گره‌های بلاکچینی نموده است.

این اقدام، نقش شرکت گلکسی دیجیتال تحت رهبری مایکل نووگراتز را در استیکینگ اتریوم تقویت کرده و موجب افزایش دارایی‌های اتر تحت استیک این شرکت از حدود ۲.۳ میلیارد دلار به ۳.۳ میلیارد دلار می‌گردد. جزئیات این توافق مالی محرمانه باقی مانده است.

زِین گلوبر، مدیر بخش زیرساخت بلاکچین گلکسی دیجیتال، در بیانیه‌ای اعلام نمود: «گلکسی دیجیتال با سرعت در حال توسعه زیرساخت بلاکچین و ارتقاء توانمندی‌های خود در حوزه استیکینگ می‌باشد. هدف ما ارائه تخصص فنی و پشتیبانی در سطح سازمانی به بخش‌های راهبردی اکوسیستم دارایی دیجیتال است. تصاحب CryptoManufaktur نقطه عطفی مهم محسوب شده و جایگاه ما را به عنوان شریک پیشرو برای پروتکل‌ها و سازندگان این حوزه به نحو چشمگیری تقویت می‌نماید.»

به موجب این توافق، تیم سه نفره مهندسی CryptoManufaktur به رهبری تورستن بهرنز، موسس این شرکت، به تیم زیرساخت بلاکچین گلکسی دیجیتال ملحق خواهند شد. این تیم در توسعه خدمات استیکینگ و اعتبارسنجی بلاکچین برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط، پروتکل‌ها و پلتفرم‌های دارایی دیجیتال نقش‌آفرینی خواهند نمود.

آقای بهرنز ضمن ابراز خرسندی از این توافق گفت: «ما بر این باوریم که گلکسی دیجیتال از موقعیت منحصربه‌فردی برای تبدیل شدن به پیشرو در ارائه زیرساخت بلاکچین و اعتبارسنجی در سراسر بلاکچین‌های با عملکرد بالا برخوردار است. مشتاقانه منتظر پیوستن به تیم و ارتقای سطح عملیات مشترک خود هستیم.»

شایان ذکر است شرکت CryptoManufaktur که در سال ۲۰۲۰ تأسیس گردید، در ابتدا بر توسعه زیرساخت هسته‌ای برای فیدهای قیمتی چین‌لینک تمرکز داشت و بعدها فعالیت خود را به اجرای استقرار خودکار و امن نودهای اثبات سهام اتریوم گسترش داد. این شرکت همچنین زیرساخت‌هایی را برای دیگر بلاکچین‌ها نظیر پالیگان و آپتیمیزم فراهم آورده است.


منبع : The block