ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی فروشگاه مینی اپ توسط تلگرام

2024/07/20
07:51
48

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، از برنامه‌هایی برای تقویت ابتکارات مرتبط با بلاکچین در این پیام‌رسان خبر داد. او اعلام کرد که سال ۲۰۲۴ به عنوان سالی که صدها میلیون نفر با بلاکچین آشنا شدند، در تاریخ ثبت خواهد شد و تلگرام در مرکز این تحول قرار دارد.

تلگرام و بلاکچین The Open Network (TON) در ماه‌های اخیر نقش مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال ایفا کرده‌اند. میلیون‌ها کاربر از تلگرام برای بازی‌های tap-to-earn مانند Hamster Kombat، Notcoin و Yescoin استفاده می‌کنند که این بازی‌ها از بلاکچین TON بهره می‌برند. بازی Notcoin به تنهایی بیش از ۱ میلیون کیف پول را به شبکه TON اضافه کرده است.

برای ادامه این روند، تلگرام در ماه جاری فروشگاه مینی اپ و مرورگر داخلی با پشتیبانی از صفحات وب۳ را معرفی خواهد کرد.

ارزش کل قفل شده در بلاکچین TON در ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته و از ۳۰۰ میلیون دلار در ماه می به بیش از ۷۶۰ میلیون دلار رسیده است. همچنین، قیمت توکن بومی این شبکه، Toncoin، از حدود ۲.۳۰ دلار در ابتدای سال به بیش از ۷.۰۰ دلار افزایش یافته است.

تلگرام با حدود ۹۰۰ میلیون کاربر جهانی، میان افراد سرمایه‌گذار و فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بسیار محبوب است. دوروف همچنین اعلام کرد که تلگرام تلاش‌های خود برای مقابله با کلاهبرداران را افزایش خواهد داد و اطلاعات ثبت‌نام و کشور اصلی حساب‌های عمومی را نمایش خواهد داد.

علاوه بر این، تلگرام به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از مینی اپ‌های خود برای برچسب‌گذاری کانال‌ها استفاده کنند و یک بازار غیرمتمرکز برای تاییدیه‌های شخص ثالث ایجاد کنند.


منبع : The block