ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

زیان‌های احتمالی شرکت‌های خارجی رمزارز در صورت پیروزی ترامپ

2024/07/22
08:38
35

بلومبرگ گزارش داده که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات، شرکت‌های رمزارز آمریکایی مانند صرافی‌ها و ماینرها از مقررات دوستانه‌تر بهره‌مند خواهند شد. ترامپ قول داده که به مبارزات جو بایدن علیه رمزارزها پایان دهد. بر اساس نظرسنجی‌ها، ۵۲ درصد از رای‌دهندگان از ترامپ حمایت می‌کنند.

در حالی که شرکت‌های رمزارز آمریکایی از این تغییرات بهره‌مند می‌شوند، شرکت‌های خارجی مانند بایننس، OKX و دریبیت ممکن است سهم بازار خود را از دست بدهند. ترامپ همچنین با تولیدکنندگان تجهیزات ماینینگ مانند Bitmain که از چین وارد می‌شوند، رقابت ایجاد خواهد کرد.

اکثر تحلیلگران معتقدند که شرکت‌های رمزارز آمریکایی از پیروزی ترامپ بهره خواهند برد. ترامپ با ماینرهای بیت‌کوین ملاقات داشته و گفته که ماینرهای بیت‌کوین "آخرین خط دفاعی ما در برابر ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)" خواهند بود و تاکید کرده که همه بیت‌کوین‌ها باید "در آمریکا تولید شوند."

صرافی‌های رمزارز در صورت کاهش مقررات تحت ریاست جمهوری ترامپ، گزینه‌های بانکی بیشتری خواهند داشت. ترامپ همچنین قول داده که هیچ‌گاه اجازه صدور دلار دیجیتال را ندهد، که این خبر خوبی برای صنعت رمزارز است که CBDC را وسیله‌ای برای نظارت مالی می‌بیند.


منبع : Cryptoslate