ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

راه‌اندازی بازی حدس قیمت بیت‌کوین توسط OKX در تلگرام

2024/07/22
15:59
75

صرافی بزرگ OKX بازی جدیدی به نام "OKX Racer" را به عنوان یک مینی‌اپلیکیشن رایگان در تلگرام راه‌اندازی کرده است که از کاربران می‌خواهد تغییرات قیمت بیت‌کوین را در بازه‌های پنج ثانیه‌ای حدس بزنند.

OKX به عنوان اولین صرافی بزرگ ارز دیجیتال، از این مینی‌اپلیکیشن در تلگرام استفاده کرده است. این اقدام در پی افزایش محبوبیت بازی‌های ساده و سریع در تلگرام انجام شده است، جایی که کاربران می‌توانند از طریق بلاک‌چین TON به کسب ارز دیجیتال بپردازند.

در بازی OKX Racer، بازیکنان حدس می‌زنند که قیمت بیت‌کوین در پنج ثانیه بعدی افزایش یا کاهش خواهد یافت. با هر حدس درست، امتیاز کسب می‌کنند و با پیروزی‌های متوالی، امتیازها چند برابر می‌شود. همچنین بازیکنان می‌توانند با دعوت از دوستان و ارتقاءهای درون بازی، امتیاز بیشتری کسب کنند.

جیسون لاو، مدیر نوآوری OKX، اعلام کرد که تلگرام به سرعت به پلتفرمی مهم برای تعامل با جامعه ارز دیجیتال تبدیل شده است و OKX با این بازی به دنبال ایجاد یک پلتفرم سرگرم‌کننده و قابل دسترسی برای کاربران است.

اگرچه OKX مدل انگیزشی خاصی برای بازی OKX Racer اعلام نکرده است، اما معمولاً انگیزه کاربران برای بازی، انتظار دریافت توکن‌های مرتبط با بازی از طریق ایردراپ است.


منبع : The block