ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی Binance.US آمریکا مجوز دادگاه برای سرمایه‌گذاری وجوه مشتریان در اوراق خزانه آمریکا را کسب کرد

2024/07/22
23:10
30

در پیروزی برای صرافی رمزارز بایننس، شعبه آمریکایی آن یعنی Binance.US آمریکا، حکم دادگاهی را به نفع خود به دست آورد که به این شرکت اجازه می‌دهد وجوه خاصی از مشتریان را که تحت نظارت یک شرکت معتمد دارایی دیجیتال قرار دارد، در اوراق خزانه آمریکا (T-bills) سرمایه‌گذاری کند.

قاضی ایمی برمن جکسون برای ناحیه کلمبیا در حکمی که در ۱۹ جولاي صادر شد، به Binance.US آمریکا چراغ سبز نشان داد تا وجوه فیات مشخصی از مشتریان را که در حال حاضر در امانت شرکت معتمد دارایی دیجیتال بیت‌گو نگهداری می‌شوند، در اوراق خزانه آمریکا با دوره‌ی بازپرداخت چهار هفته‌ای به صورت مستمر (rolling basis) سرمایه‌گذاری کند.

با این حال، این مجوز دادگاه با الزامات خاصی همراه است. Binance.US آمریکا مجاز نیست از طرف‌های ثالث در این سرمایه‌گذاری استفاده کند. همچنین، این صرافی موظف است نقدینگی کافی دلار آمریکا را در پلتفرم خود حفظ نماید تا بتواند در طول دوره‌ی سرمایه‌گذاری وجوه مشتریان، به درخواست‌های برداشت فیات آن‌ها پاسخگو باشد.

علاوه بر این، Binance.US آمریکا مجوز سرمایه‌گذاری دارایی‌های شرکتی خود را با مشاوران و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مستقل (third-party) دریافت کرده است، به شرطی که وجوه دوباره به نهادهای مرتبط با بایننس هدایت نشود.

Binance.US آمریکا همچنین مجاز است دارایی‌های رمزارز را به کیف پول‌های ارائه‌شده توسط اشخاص ثالث غیر وابسته که در ایالات متحده مستقر هستند، منتقل کند. اما هرگونه انتقال یا برداشت وجوه نیازمند تایید هر دو طرف، یعنی صرافی و متصدی دارایی دیجیتال، می‌باشد.

طبق حکم دادگاه، هیچ یک از نهادهای بایننس مجاز به تصاحب، نگهداری یا کنترل دارایی‌های نگهداری‌شده در این کیف پول‌های ثالث نیستند.


منبع : Dailyhodl