ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خاتمه فعالیت گیت.ایو در ژاپن و ارائه برنامه پشتیبانی انتقال دارایی

2024/07/23
14:51
33

صرافی Gate.io، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، اعلام کرد که از 22 ژوئیه خدمات خود را در ژاپن متوقف و ایجاد حساب جدید برای ساکنان ژاپن را فوراً متوقف خواهد کرد. همچنین، برنامه‌ای برای تطبیق با قوانین ژاپن آغاز کرده است تا به مشتریان کمک کند تا معاملات خود را به صرافی‌های متناسب با مقررات ژاپنی منتقل کنند.

این صرافی برای اطمینان از پایان خدمات به کاربران موجود در ژاپن، چندین اقدام را اجرا خواهد کرد. از جمله، راه‌اندازی برنامه‌ای برای کمک به کاربران در انتقال معاملات به صرافی‌های همخوان با قوانین ژاپنی و حذف توضیحات ژاپنی از پلتفرم. اطلاعات لازم به زبان ژاپنی در طول دوره پشتیبانی ارائه خواهد شد و جزئیات بیشتر در مورد توقف خدمات و برنامه انتقال معاملات طبق درخواست‌های آژانس خدمات مالی (FSA) منتشر خواهد شد.

قوانین سختگیرانه‌ی ژاپن در زمینه ارزهای دیجیتال ناشی از حملات سایبری بزرگ به صرافی‌هایی مانند Mt. Gox و Coincheck است که منجر به ایجاد اولین مجموعه جامع قوانین برای صرافی‌های داخلی شد. این قوانین سختگیرانه باعث خروج چندین شرکت بزرگ از بازار ژاپن شده است. آژانس خدمات مالی ژاپن اخیراً نظارت خود را بر پلتفرم‌های خارجی افزایش داده و به برخی از آن‌ها مانند LBank، Bybit، MEXC Global، Bitget، و Bitforex هشدار داده که بدون ثبت نام، خدمات ارز دیجیتال به ساکنان ژاپنی ارائه می‌دهند.


منبع : Cryptonews