ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

درخواست Digital Chamber از کامالا هریس برای پذیرش سیاست‌های حمایتی از ارزهای دیجیتال

2024/07/23
14:58
29

سازمان Digital Chamber از معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس، درخواست کرد تا رویکردی پیشرو در زمینه دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین اتخاذ کند و به اصلاح دیدگاه عمومی که حزب دموکرات را ضد ارزهای دیجیتال می‌داند، بپردازد. این سازمان در نامه‌ای به هریس، بر پتانسیل بالای این فناوری‌ها برای نوآوری، رشد اقتصادی و شمول مالی تأکید کرد.

تغییر دیدگاه

نامه‌ی ارسال شده به هریس در 22 ژوئیه، همزمان با آماده‌سازی وی برای نامزدی ریاست جمهوری دموکرات‌ها پس از انصراف جو بایدن، اشاره داشت که رویکرد محتاطانه دولت بایدن/هریس باعث ایجاد دیدگاهی عمومی مبنی بر ضدیت حزب دموکرات با ارزهای دیجیتال شده است. این در حالی است که رهبران برجسته دموکرات، از جمله چاک شومر و نانسی پلوسی، از این صنعت حمایت می‌کنند.

Digital Chamber تأکید کرد که این دیدگاه با ارزش‌های پیشرو و فراگیر حزب دموکرات همخوانی ندارد و از هریس خواست تا گام‌هایی برای اصلاح این دیدگاه بردارد. این سازمان بیان کرد که بیش از 50 میلیون آمریکایی به دارایی‌های دیجیتال علاقه‌مند هستند و آن‌ها را ابزاری برای دموکراتیک کردن مالی، تحریک نوآوری و ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید می‌دانند.

ابزارهای انقلابی

Digital Chamber اظهار داشت که دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین ابزارهایی انقلابی هستند که می‌توانند شفافیت را افزایش دهند، تقلب را کاهش دهند و یک سیستم مالی فراگیرتر ایجاد کنند. این سازمان معتقد است که حزب دموکرات باید از این نوآوری‌ها حمایت کند تا رهبری ایالات متحده در اقتصاد دیجیتال جهانی را تأیید کند.

این سازمان از هریس خواست تا در برنامه‌های حزب دموکرات، منافع بالقوه دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین را منعکس کند و خواستار اضافه کردن زبان حمایتی از دارایی‌های دیجیتال در برنامه حزب شد. همچنین، پیشنهاد داد که هریس یک معاون رئیس‌جمهور با تخصص در سیاست‌های دارایی دیجیتال انتخاب کند، مانند فرماندار کلرادو جرد پولیس که سابقه تعامل با این فناوری‌ها را دارد.

Digital Chamber از هریس خواست تا با رهبران صنعت دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین در گفتگو باشد تا سیاست‌هایی که از رشد این فناوری‌ها حمایت می‌کنند و در عین حال از مصرف‌کنندگان محافظت و ثبات مالی را تضمین می‌کنند، شکل دهد.


منبع : Cryptoslate