ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گروه فینیکس از راه‌اندازی تأسیسات استخراج رمزارز ۲۵ مگاواتی در کارولینای جنوبی خبر داد

2024/07/23
15:31
32

گروه فینیکس مستقر در ابوظبی، تأسیس یک تأسیسات جدید استخراج رمزارز به ظرفیت ۲۵ مگاوات در ویلامت، کارولینای جنوبی را اعلام کرد. این تأسیسات ظرفیت جهانی استخراج شرکت را به ۱۸ اگزاهش افزایش می‌دهد.

سید محمد علیزاده‌فرد (بیژن)، بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه فینیکس، گفت که سایت ویلامت به آن‌ها امکان می‌دهد تا تکنولوژی استخراج خود را ارتقا داده و تخصیص ماینرها را بهینه کنند.

این توسعه، گام مهمی در گسترش گروه فینیکس به ده تأسیسات در ایالات متحده، کانادا، CIS و امارات است. گروه فینیکس به دنبال آماده‌سازی برای تقاضاهای آینده در فضای بلاکچین و تطابق با پیشرفت‌های فناوری و رشد بازار است.

گروه فینیکس پیش از این، رشد ۵۰ درصدی در درآمد خالص و افزایش قابل توجهی در فروش سالانه را گزارش داده بود. همچنین، در ماه ژانویه، این گروه موفق به خرید تجهیزات استخراج به ارزش ۱۸۷ میلیون دلار از Bitmain Development PTI Limited شد و در ماه دسامبر، همکاری با Whatsminer را برای تأمین تجهیزات خنک‌کننده هیدرو دریافت کرد.

در خبری مرتبط، HIVE Digital Technologies نیز از برنامه‌های خود برای ساخت تأسیسات استخراج بیت‌کوین ۱۰۰ مگاواتی در پاراگوئه خبر داده است که ظرفیت استخراج خود را بیش از دو برابر خواهد کرد.


منبع : Cryptonews