ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مذاکره برای فروش نرم‌افزار پلتفرم مالی غیرمتمرکز dYdX v3

2024/07/23
20:20
38

بر اساس گزارش بلومبرگ، با استناد به منابع آگاه، dYdX Trading، شرکت نظارت‌کننده بر پلتفرم مالی غیرمتمرکز dYdX، در حال مذاکره برای واگذاری بخشی از نرم‌افزار هسته‌ای خود می‌باشد. جزئیات مالی این توافق همچنان نامشخص است.

اسامی شرکت‌های Wintermute و Selini Capital به عنوان طرف‌های بالقوه‌ی خریدار نرم‌افزار dYdX v3 ذکر شده است.

dYdX یک پلتفرم معاملات مشتقه غیرمتمرکز است که با بهره‌گیری از این فناوری، نقدینگی بالاتر و خطای کمتر (اختلاف بین قیمت درخواستی و قیمت نهایی معامله) را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

طبق داده‌های DeFiLlama، یک ردیاب اطلاعات ارزهای دیجیتال، در حال حاضر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در قراردادهای هوشمند dYdX بالغ بر ۴۵۲.۲ میلیون دلار است.

حمله‌ی سایبری به وب‌سایت dYdX

در تحولی قابل توجه، اندکی پس از انتشار خبر مذاکره برای فروش نرم‌افزار، dYdX اعلام کرد که وب‌سایت این پلتفرم مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفته است.

پیام منتشرشده توسط dYdX در پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی X بدین شرح است: «به تازگی مطلع شدیم که وب‌سایت dYdX v3 (dYdX.exchange) مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفته است. لطفا تا اطلاع ثانوی از ورود به وب‌سایت یا کلیک روی هرگونه لینکی خودداری کنید. به‌روزرسانی در اسرع وقت ارائه خواهد شد. این پیام به نسخه‌ی dYdX v4 ارتباطی ندارد.»

شرکت Wintermute تاکنون در این خصوص اظهارنظری نکرده است. تیم تحریریه‌ی The Block نیز برای دریافت نظر با dYdX و Selini Capital تماس گرفته است، اما تا زمان انتشار این گزارش پاسخی دریافت نکرده است.


منبع : The block