ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بلوک‌فای فروش مطالبات FTX را قبل از ورشکستگی تکمیل کرد

2024/07/24
10:14
30

بلوک‌فای، وام‌دهنده متمرکز رمزارز که به حالت تعلیق درآمده، در تاریخ 25 ژوئیه اعلام کرد که فروش مطالبات خود از FTX را با موفقیت به پایان رسانده است. این مرحله مهمی در روند خاتمه فعالیت‌های شرکت است و وعده بازپرداخت کامل به طلبکاران واجد شرایط داده شده است.

مدیر برنامه بلوک‌فای، Mohsin Y. Meghji، از تکمیل فروش مطالبات FTX که از 24 ژوئن آغاز و تا 10 ژوئیه ادامه داشت، خبر داد. این مزایده با یک "پاداش قابل توجه نسبت به ارزش اسمی" به عنوان "بهترین و بالاترین" پیشنهاد توصیف شد.

جزئیات دقیق این معامله فاش نشده، اما از طریق یک طرف سوم نامشخص انجام شده است. این توسعه پس از تسویه 874.5 میلیون دلاری بلوک‌فای با املاک FTX و Alameda Research در مارس 2023 رخ داد که زمینه را برای توزیع‌های بعدی به طلبکاران بلوک‌فای فراهم کرد.

این معامله به بلوک‌فای اجازه می‌دهد تا توزیع نهایی را به طور "نزدیک به موعد" آغاز کند و 100% از مطالبات مشتریان و طلبکاران غیرضامن را به ارز فیات پوشش دهد. توزیع نهایی مشتریان به زودی آغاز خواهد شد.

بلوک‌فای که در نوامبر 2022 به دلیل مشکلات مالی و توقف برداشت‌ها درخواست ورشکستگی کرده بود، در حال حاضر با مشکلات متعددی در صنعت وام‌دهی رمزارز مواجه است. سایر شرکت‌های مشابه نیز در سال 2022 با چالش‌های بزرگی مواجه شدند، از جمله سلسیوس، وویجر دیجیتال و جنسیس.


منبع : Cryptonews