ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جابجایی قابل توجه بیت‌کوین از کیف پول سرد صرافی سابق Mt. Gox

2024/07/24
10:37
26

صرافی سابق Mt. Gox در حرکتی مرتبط با برنامه توزیع بیش از 9 میلیارد دلار دارایی به طلبکاران، اقدام به جابجایی قابل توجه بیت‌کوین کرده است.

بر اساس داده‌های موسسه معتبر Arkham Intelligence، ساعاتی پیش حدود 37,477 بیت‌کوین (BTC) به ارزش تقریبی 2.5 میلیارد دلار از یک کیف پول سرد مرتبط با Mt. Gox جابجا شده است. بخش اعظم این مبلغ، معادل 32,371 بیت‌کوین به ارزش حدود 2.1 میلیارد دلار، به یک آدرس ناشناخته ارسال شده است.

این دارایی بیت‌کوین روز گذشته از یک آدرس کیف پول با نام Mt. Gox به کیف پول سرد منتقل شده بود. این جابجایی جدید به احتمال زیاد بخشی از فرایند در حال انجام برای بازپرداخت 9 میلیارد دلار بیت‌کوین به طلبکاران Mt. Gox است.

طبق گزارش‌های Arkham Intelligence، صرافی Mt. Gox روز سه‌شنبه نیز جابجایی قابل توجهی معادل بیش از 2.8 میلیارد دلار بیت‌کوین را انجام داده بود. در نهایت، مبلغ 340 میلیون دلار از این بیت‌کوین‌ها بین چهار آدرس متعلق به صرافی Bitstamp توزیع شد. Bitstamp یکی از صرافی‌های منتخب برای تسهیل بازپرداخت وجوه به طلبکاران Mt. Gox به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که پس از تأیید دریافت بیت‌کوین و بیت‌کوین کش توسط متولی Mt. Gox از سوی صرافی Kraken، چندین طلبکار این صرافی منحل‌شده گزارش دادند که فرآیند بازپرداخت برای آنها آغاز شده و وجوه‌شان را به صورت بیت‌کوین و بیت‌کوین کش دریافت کرده‌اند.


منبع : Cryptobriefing