ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

انتقاد Andreessen Horowitz از مقررات رمزارز و حمایت از ترامپ

2024/07/25
11:51
21

بنیان‌گذاران Andreessen Horowitz، بن هوروویتز و مارک آندریسن، به تازگی به انتقاد از نحوه برخورد دولت بایدن-هریس با صنعت رمزارز پرداخته و از حمایت خود از رئیس‌جمهور پیشین، دونالد ترامپ، خبر داده‌اند.

آن‌ها به مشکلات مختلفی که صنعت رمزارز تحت مدیریت فعلی با آن مواجه است، اشاره کردند و انتقاداتی به تنظیمات نامشخص کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) وارد کردند. این ابهامات قانونی منجر به شکایت‌های متعددی علیه شرکت‌های رمزارز شده است.

بنیان‌گذاران Andreessen Horowitz همچنین به مشکلاتی که قوانین جدید به ویژه در مورد بی‌ثباتی بانکداری برای شرکت‌های رمزارز ایجاد کرده‌اند، اشاره کردند. آن‌ها مقایسه‌ای با «عملیات خفه‌سازی ۲.۰» داشتند که به محدودیت‌های مشابهی در قبال شرکت‌های کانوابیسی منجر شده بود.

آندریسن و هوروویتز به انتقاد از وتوی بایدن علیه اصلاحات مربوط به SAB 121 پرداختند و آن را به عنوان اقدامی متعمدانه علیه صنعت رمزارز توصیف کردند.

آن‌ها همچنین از بی‌میلی دولت بایدن برای گفت‌وگو با صنعت رمزارز شکایت کردند و اظهار داشتند که ترامپ به‌طور فعال به تعامل با رهبران رمزارز علاقه‌مند است و از آن‌ها حمایت می‌کند. ترامپ مخالف ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و حامی حقوق استخراج بیت‌کوین است و وعده داده که در صورت انتخاب دوباره، تغییراتی در رویکرد دولت نسبت به صنعت رمزارز ایجاد کند.


منبع : Cryptoslate