ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Fold به عنوان اولین شرکت خدمات مالی خالص بیت‌کوین عمومی می‌شود

2024/07/25
11:54
32

شرکت Fold، که از سال ۲۰۱۹ به عنوان یک پیشگام در خدمات مالی مبتنی بر بیت‌کوین فعالیت می‌کند، قصد دارد به عنوان اولین شرکت خالص خدمات مالی بیت‌کوین به بازار عمومی وارد شود. این شرکت با بیش از ۱۰۰۰ بیت‌کوین در خزانه خود و ارائه خدمات مالی نوین، شامل کارت‌های نقدی با بازگشت نقدی بیت‌کوین، پاداش‌های تجاری و خدمات پرداخت قبض، در حال گسترش پذیرش جهانی بیت‌کوین است.

در سال‌های فعالیت خود، Fold بیش از ۲ میلیارد دلار حجم تراکنش و ۴۵ میلیون دلار پاداش بیت‌کوین توزیع کرده است. این شرکت اخیراً خدمات پاداش بیت‌کوین برای پرداخت قبوضی مانند وام مسکن، اجاره و کارت اعتباری را نیز راه‌اندازی کرده است و با شرکت‌های برجسته‌ای مانند Visa و BitGo همکاری دارد.

Fold و شرکت FTAC Emerald Acquisition Corp. (NASDAQ: EMLD) به تازگی توافقی برای ادغام به امضا رسانده‌اند که منجر به عمومی شدن Fold خواهد شد. Fold پس از تکمیل این معامله، در NASDAQ تحت علامت تجاری جدیدی به ثبت خواهد رسید و انتظار می‌رود که با استفاده از منابع حاصل از این ادغام، رشد و توسعه عملیات و خزانه خود را تسریع کند.

مدیر عامل Fold، ویل ریوز، اعلام کرد که این معامله قدمی بزرگ در گسترش دسترسی به خدمات مالی بیت‌کوین است و هدف Fold ارائه محصولات مالی مفید و قابل دسترس برای کاربران بیت‌کوین است.


منبع : Cryptobriefing