ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بانک کریپتویی سیگنام به سوددهی نیم‌سال اول رسید.

2024/07/25
12:03
35

بانک دارایی‌های دیجیتال سیگنام روز چهارشنبه از دستیابی به سوددهی در نیمه اول سال 2024 خبر داد. این بانک شاهد افزایش دو برابری در معاملات نقدی کریپتو، رشد 500 درصدی در معاملات مشتقات کریپتو و افزایش بیش از 360 درصدی در حجم وام‌ها نسبت به سال گذشته بود.

حجم انتقالات کریپتو در پلتفرم سطح مؤسسه سیگنام به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و بخش «Staking-as-a-Service» این بانک نیز با افزایش 42 درصدی در میزان اتریوم‌های استیک‌شده توسط مشتریان همراه بوده است.

مدیر اجرایی سیگنام، مارتین بورگه‌، اعلام کرد که تأسیس و عرضه ETF های بیت‌کوین و اتریوم نقطه عطفی در صنعت کریپتو بوده و موجب افزایش قابل توجه تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال تحت نظارت شده است.

این بانک اکنون حدود 4.5 میلیارد دلار دارایی مشتریان و بیش از 125 میلیون دلار سرمایه هسته‌ای معادل دارد. سیگنام همچنین برنامه‌های توسعه بین‌المللی خود را اعلام کرده و قصد دارد تا نیمه اول سال 2025 در 30 کشور اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا به‌طور گسترده گسترش یابد.

در آسیا، سیگنام به گسترش فعالیت‌های خود در سنگاپور و در حال پیشرفت به سمت عملیات‌های مقرراتی در هنگ کنگ و ابوظبی می‌پردازد. این بانک همچنین با شرکت‌های Fidelity International، Matter Labs و Hamilton Lane در پروژه‌های توکن‌سازی همکاری کرده و با Chainlink برای ارائه داده‌های NAV صندوق‌ها بر روی زنجیره در سال 2024 همکاری می‌کند.


منبع : The block