ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام شبکه Avail در P2P.org با کارمزد صفر استیکینگ برای پذیرندگان اولیه

2024/07/26
09:01
42

پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شبکه اصلی Avail DA در اوایل این هفته، شاهد یک ادغام جدید در فضای بلاکچین هستیم. P2P.org، یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه استیکینگ غیرحضانتی، شبکه Avail  را در پلتفرم خود ادغام کرده است. این حرکت استراتژیک، زمینه‌ای را برای توسعه اکوسیستم قدرتمند Avail  فراهم می‌کند.

به عنوان بخشی از این همکاری، P2P.org برای تشویق مشارکت زودهنگام، کارمزد صفر استیکینگ توکن‌های AVAIL شبکه Avail  را برای سه ماه اول ارائه می‌دهد. این اقدام، کاربران را قادر می‌سازد تا ضمن کسب بازدهی، به امنیت و رشد شبکه Avail  کمک کنند.

همکاری مستحکم P2P.org و Avail  برای تضمین ثبات شبکه

پیش از راه‌اندازی رسمی، تیم‌های P2P.org و Avail  همکاری نزدیکی برای تضمین ثبات و عملکرد بهینه شبکه Avail  داشته‌اند. P2P.org به عنوان یکی از سه ارائه‌دهنده خارجی منتخب، نقش بسزایی در مدیریت ترافیک بالا و اطمینان از پایداری شبکه در طول دوره‌‌‌های تست استرس ایفا کرده است. زیرساخت پیشرفته P2P.org، میلیون‌ها درخواست و اتصال همزمان را به طور کارآمد مدیریت نموده و رهبری خود را در ارائه راه‌حل‌های زیرساخت بلاکچین به اثبات رسانjacketed.

الکس اسین، مدیرعامل P2P.org، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، اذعان داشت: «حمایت از شبکه Avail  در مسیر حرکت به سمت شبکه اصلی، برای P2P.org افتخاری بزرگ است. نقش ما در تأمین زیرساخت حیاتی طی تست‌های شبکه، نشان‌دهنده تعهد ما به برتری فناوری و رشد مشارکتی در جامعه بلاکچین است.» وی بر این باور است که راه‌حل استیکینگ غیرحضانتی P2P.org به نفع کاربران بوده و شبکه Avail  را تقویت خواهد کرد.

P2P.org: پلتفرمی پیشرو برای استیکینگ امن و غیرحضانتی

P2P.org که در اواخر سال ۲۰۱۸ تأسیس شده، به عنوان یک پلتفرم پیشرو، امکان استیکینگ امن و غیرحضانتی را برای کسب‌وکارهای ارز دیجیتال و واسطه‌ها فراهم می‌آورد. عبور از ۷.۵ میلیارد دلار در کل ارزش قفل‌شده (TVL) گواه بر جایگاه مستحکم P2P.org در بازار و اعتماد بالای کاربران به این پلتفرم است. P2P.org سابقه همکاری با سازمان‌های مختلفی از جمله صرافی OKX را دارد. این دو نهاد ماه گذشته با هم متحد شدند تا یک سرویس استیکینگ سازمانی برای چهار دارایی رمزنگاری کلیدی، از جمله کاردانو (ADA)، پولkadot (DOT)، کوساما (KSM) و سِلِستیا (TIA) راه‌اندازی کنند.

راه‌اندازی این همکاری استراتژیک، پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شبکه اصلی Avail DA در روز سه‌شنبه صورت گرفته است. Avail DA یک لایه ضروری در دسترس بودن داده است که از زیرساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) پشتیبانی می‌کند. شبکه Avail  با هدف ایجاد یک محیط بدون اعتماد و در دسترس جهانی برای تعامل بلاکچین‌ها فعالیت می‌کند. راه‌حل ماژولار آن به دنبال متحد کردن وب۳ و بهینه‌سازی در دسترس بودن داده برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر و قابل‌تنظیم است.


منبع : Cryptobriefing