ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بزرگ‌ترین بانک کلمبیا برای شفافیت استیبل‌کوین‌ها از Chainlink بهره می‌برد

2024/07/26
09:03
23

شرکت دیجیتال Wenia، زیرمجموعه گروه Bancolombia، با استفاده از تکنولوژی Proof of Reserve (PoR) Chainlink، شفافیت را برای استیبل‌کوین پزو کلمبیا (COPW) افزایش داده است. این ادغام به کاربران امکان می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای به ذخایر استیبل‌کوین دسترسی داشته باشند و از حملات «سکه‌سازی نامحدود» محافظت شوند.

پابلو آربولدا، مدیرعامل Wenia، این ابتکار را گامی مهم در مسیر رشد دارایی‌های دیجیتال در کلمبیا دانست و افزود که این اقدام نشان‌دهنده پذیرش و ادغام فزاینده رمزارزها در اکوسیستم مالی کشور است.

در حال حاضر، استیبل‌کوین‌ها 31% از خریدهای رمزارزی در کلمبیا را تشکیل می‌دهند و تراکنش‌های ماهانه رمزارزها در این کشور به حدود 200 میلیون دلار می‌رسد. کلمبیا از نظر پذیرش رمزارزها در رتبه 32 جهانی و 4 در آمریکای لاتین قرار دارد.

آنجلا واکر، رئیس جهانی بخش بانکی و بازارهای سرمایه در Chainlink Labs، نیز اظهار داشت که این شرکت خوشحال است که شفافیت کامل برای ذخایر استیبل‌کوین COPW را فراهم کرده و کاربران را از حملات نامحدود محافظت می‌کند.

بانک Bancolombia بزرگ‌ترین بانک کلمبیا با دارایی نزدیک به 9 میلیارد دلار و حدود 16 میلیون مشتری است. کاربران از طریق Wenia می‌توانند به‌طور مستقیم COPW را به بیت‌کوین، اتریوم، ماتیک و USDC تبدیل کنند. همچنین، این شرکت برنامه دارد که همکاری خود با Chainlink را به داده‌های قیمت و قابلیت تعامل بین زنجیره‌ای گسترش دهد.


منبع : Cryptobriefing