ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تراکنش‌های بدون هزینه تراکنش در بلاکچین TON فعال شد

2024/07/26
09:07
51

بلاکچین TON با معرفی استاندارد کیف پول هوشمند W5، تراکنش‌های بدون هزینه تراکنش را فعال کرد. این استاندارد که توسط Tonkeeper توسعه یافته و مورد تأیید تیم هسته TON قرار گرفته است، به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از USDT و Notcoin برای پرداخت هزینه‌های تراکنش، نیاز به نگهداری توکن‌های TON را حذف کنند.

استاندارد کیف پول هوشمند W5، که به‌طور مشترک توسط تیم هسته TON و کیف پول غیرحضانتی Tonkeeper توسعه یافته است، هدف آن ساده‌سازی ورود کاربران و کاهش موانع ورود به بلاکچین TON است. اکنون کاربران می‌توانند هزینه‌های تراکنش را با USDT در هنگام ارسال USDT پرداخت کرده و از Notcoin برای هزینه‌های تراکنش هنگام انتقال Notcoin استفاده کنند.

اولگ آندریف، مدیرعامل Tonkeeper، اظهار داشت: «کیف پول هوشمند W5 مرزهای ممکن را در بلاکچین TON گسترش داده است. همکاری ما با تیم هسته TON باعث می‌شود کاربران امنیت، کارایی و سهولت بی‌نظیری را تجربه کنند.»

استاندارد جدید همچنین قابلیت‌های پیشرفته پردازش موازی را معرفی می‌کند، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تا 255 تراکنش را به‌طور همزمان انجام دهند. این ویژگی موارد استفاده جدیدی را باز می‌کند، مانند انتقال چندین NFT به کلکسیونرهای مختلف یا مدیریت چندین اشتراک غیرمتمرکز به‌طور یکپارچه.

آناتولی ماکوسوف، سرپرست فنی تیم هسته TON، افزود: «کیف پول هوشمند قابلیت‌هایی مانند تأیید هویت دو مرحله‌ای [2FA]، بازیابی رمز عبور و هزینه‌های تراکنش بدون هزینه، که به‌صورت USDT پرداخت می‌شود، را به همراه دارد که شروع کار با TON را برای هر کسی آسان می‌کند.»

استاندارد کیف پول هوشمند W5 در حال حاضر در Tonkeeper فعال است و انتظار می‌رود به زودی در کیف پول‌های خودحفاظتی دیگری مانند TON Space و MyTonWallet نیز راه‌اندازی شود. این توسعه در حالی است که TON از 5.8 میلیون کیف پول فعال ماهانه در زنجیره خبر می‌دهد و با افزایش آدرس‌های فعال روزانه پس از محبوبیت بازی‌های کوچک تلگرام که از بلاکچین TON برای تراکنش‌ها استفاده می‌کنند، روبرو است.

معرفی تراکنش‌های بدون هزینه تراکنش و استاندارد کیف پول هوشمند W5، گامی مهم در راستای ساده‌سازی تعاملات بلاکچین برای کاربران است. با حذف نیاز به نگهداری توکن‌های بومی برای هزینه‌های تراکنش، TON هدف دارد موانع ورود برای کاربران جدید را کاهش داده و به‌طور بالقوه به پایگاه کاربری وسیع تلگرام با 950 میلیون نفر دست یابد و هدف خود از پذیرش بلاکچین در جریان اصلی را دنبال کند.


منبع : Cryptobriefing