ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

طرفداران ارزهای دیجیتال خواهان رویکرد دوحزبی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا هستند

2024/07/26
09:10
23

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای خواستار حفظ رویکرد دوحزبی در صنعت هستند.

بدون شک، دارایی‌های دیجیتال در میان رای‌دهندگان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، به طوری که بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی در این بخش مشارکت دارند و ۱۴ درصد آن‌ها بیت کوین دارند. با وجود این، بسیاری از رهبران صنعت از نامزد جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ، حمایت می‌کنند و موضع طرفداری او از ارزهای دیجیتال را برای رشد این بخش مفید می‌دانند.

برعکس، حزب دموکرات به دلیل رویکرد سخت‌گیرانه نظارتی در دوران ریاست‌جمهوری جو بایدن مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، با کناره‌گیری بایدن از رقابت و احتمال نامزدی معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، برخی از ذینفعان اکنون خواستار دیدگاه متعادل‌تری هستند.

ذهن باز

در تاریخ ۲۴ ژوئیه، آنتونی اسکاراموچی، مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید، بر ضرورت دوحزبی‌گری در حوزه ارزهای دیجیتال تأکید کرد و خاطرنشان کرد که این امر در درازمدت برای اکوسیستم سالم‌تر خواهد بود.

اسکاراموچی خاطرنشان کرد که هریس از بخش ارزهای دیجیتال حمایت کرده است و پیشنهاد کرد که تغییرات قابل توجهی در دولت او رخ خواهد داد. او گفت: «هریس نسبت به ارزهای دیجیتال ذهن باز دارد. او در دولت بایدن در مورد سیاست‌های ارزهای دیجیتال تصمیم‌گیری نکرد. هریس و وارن با هم دوست نیستند. جنسلر اخراج خواهد شد و وارن به عنوان وزیر امور مالی در دولت هریس کنار گذاشته خواهد شد. بیایید ارزهای دیجیتال را دوحزبی نگه داریم، این کار در درازمدت برای اکوسیستم سالم‌تر خواهد بود.»

برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل نیز نسبت به سیاست‌های بالقوه ارزهای دیجیتال هریس ابراز علاقه کرد. او از قضاوت کردن نامزدها صرفاً بر اساس وابستگی حزبی خودداری کرد و بر اهمیت پیشنهادات سیاستی آن‌ها تأکید کرد.

گارلینگ‌هاوس با اشاره به پیشینه هریس در سیلیکون ولی، پیشنهاد کرد که این امر می‌تواند منجر به مقررات مفید ارزهای دیجیتال و تقویت رقابت‌پذیری ایالات متحده شود. با این حال، او هشدار داد که همسو شدن بیش از حد با سناتور الیزاابت وارن، منتقد ارزهای دیجیتال، می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

گارلینگ‌هاوس اظهار داشت: «پریدن به نتیجه‌گیری و فرضیه در مورد نامزدها صرفاً بر اساس وابستگی سیاسی بدون هیچ‌گونه پیشنهاد سیاستی، صنعت ارزهای دیجیتال را عقب می‌اندازد (مشابه سال‌ها قبیله‌گرایی).»

آدام کوچران، شریک در سینهامین ونتچرز، جامعه ارزهای دیجیتال را به دلیل حمله به دموکرات‌ها علیرغم تلاش‌های آن‌ها برای تعامل با این صنعت مورد انتقاد قرار داد. او بر اهمیت همکاری با هر کسی که سیاست‌های سازنده ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می‌کند، صرف نظر از وابستگی سیاسی، تأکید کرد.

کوچران اظهار داشت: «ما باید به همکاری با هر کسی که برای پیشبرد سیاست‌های سازنده ارزهای دیجیتال در هر دو طرف ادامه دهیم و اگر تمام این صنعت در عوض بی‌تفاوتی نشان دهد، به آن‌ها دلیلی برای عدم همکاری با افراد ضد ارزهای دیجیتال یا افراد دارای قدرت نظارتی نمی‌دهیم.»


منبع : Cryptoslate