ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کوین‌بیس اعضای جدیدی به هیئت مدیره خود اضافه کرد

2024/07/26
16:24
21

صرافی کریپتو آمریکایی کوین‌بیس سه عضو جدید به هیئت مدیره خود اضافه کرده است، از جمله کریس لهین، مدیر اجرایی OpenAI و مشاور سابق رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، بیل کلینتون.

بر اساس گزارش رویترز، با اضافه شدن این اعضا، تعداد اعضای هیئت مدیره کوین‌بیس از هفت به ده نفر افزایش می‌یابد. این تغییرات در حالی صورت می‌گیرد که کوین‌بیس در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری از بهبود وضعیت نظارتی پس از انتخابات نوامبر است.

کریس لهین، عضو تیم اجرایی OpenAI؛ پل کلمنت، دادستان کل پیشین ایالات متحده تحت ریاست‌جمهوری جورج بوش؛ و کریستا دیویس، مدیر مالی Aon، به تازگی به هیئت مدیره کوین‌بیس پیوسته‌اند.

این تغییرات همچنین به تقویت اعتبار دوجانبه کوین‌بیس کمک خواهد کرد، به ویژه با توجه به اینکه دونالد ترامپ به دنبال حمایت و کمک‌های بیشتر از صنعت کریپتو است. ترامپ تا کنون بیش از ۴ میلیون دلار از طریق کمک‌های مالی در قالب بیت‌کوین جمع‌آوری کرده است.

لهین به عنوان مشاور استراتژیک کوین‌بیس فعالیت خواهد کرد و تأکید کرده است که موفقیت کریپتو به دوجانبه بودن آن بستگی دارد. پل کلمنت به عنوان مشاور کوین‌بیس در تلاش برای مقابله با نفوذ بیش از حد SEC و دفاع از قوانین شفاف برای دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. کریستا دیویس نیز بر بهبود مالی و عملیاتی جهانی کوین‌بیس تمرکز خواهد کرد.

لهین در مصاحبه‌ای با Politico گفت که سال‌ها با تیم رهبری کوین‌بیس در تماس بوده و به آن‌ها در نحوه افزایش اعتماد عمومی برند و حفظ دوجانبه بودن کمک کرده است. او همچنین بر اهمیت فعالیت‌های سیاسی منسجم و شفاف در فضای کریپتو تأکید کرد.

پل گریوال، مدیر حقوقی کوین‌بیس، لهین را به عنوان یکی از برترین استراتژیست‌های سیاسی و قانونی زمان حال معرفی کرده و گفت که مشاوره او برای ادامه تعامل کوین‌بیس با ذینفعان از تمام شاخه‌های دولت بر اساس سیاست‌های دوجانبه و حامی کریپتو حیاتی خواهد بود.


منبع : Cryptonews