ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

لجر از کیف پول جدید با نمایشگر لمسی E Ink بدون تماس رونمایی کرد

2024/07/26
22:39
28

شرکت لجر در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل از کیف پول سخت‌افزاری جدید خود به نام Ledger Flex رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر لمسی E Ink با امنیت بالا و اتصال NFC برخوردار است تا تجربه کاربری را بدون compromise امنیت بهبود بخشد.

کیف پول Ledger Flex با طراحی مشکی و استیل و نمایشگر با وضوح بالا به اندازه ۲.۸ اینچ ارائه شده است که وضوح مناسبی برای تأیید تراکنش‌ها و ورود به سیستم فراهم می‌آورد. تکنولوژی E Ink نیز عمر باتری استثنایی را برای این کیف پول تضمین می‌کند.

Ledger Flex دومین محصول جدید لجر در سال جاری است و قیمت آن ۲۴۹ دلار است که در رده محصولات پریمیوم این شرکت قرار دارد. این کیف پول با اپلیکیشن Ledger Live سازگار است و از تراکنش‌ها در ۷۰ بلاک‌چین و ۲۰۰ dApp پشتیبانی می‌کند.

همچنین، لجر اپلیکیشن جدیدی به نام Ledger Security Key معرفی کرده که امکان ورود امن با تأیید هویت دو مرحله‌ای (2FA) و قابلیت‌های Passkey را فراهم می‌کند.

این شرکت تاکید کرده که نمایشگرهای لمسی امن در محصولات جدیدش، شامل Ledger Stax و Ledger Flex، تنها نمایشگرهای لمسی واقعی امن در بازار هستند که توسط Donjon و سایر طرف‌های ثالث آزمایش شده‌اند.


منبع : Cryptobriefing