ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی Bitstamp دسترسی کامل به دارایی‌های Mt. Gox را فراهم کرد.

2024/07/28
08:57
22

صرافی ارز دیجیتال Bitstamp اعلام کرد که دارایی‌های متعلق به طلبکاران صرافی Mt. Gox در Bitstamp اکنون پس از تکمیل بررسی‌های امنیتی، به‌طور کامل قابل دسترسی است. بازپرداخت‌ها از 25 ژوئیه برای 20,000 کاربر سابق Mt. Gox آغاز شده و این کاربران به دریافت وجوه خود به صورت بیت‌کوین (BTC) و بیت‌کوین کش (BCH) خواهند پرداخت.

طلبکارانی که Bitstamp را به‌عنوان صرافی خود انتخاب کرده‌اند، دارایی‌های بازگردانده‌شده را در حساب‌های Bitstamp خود دریافت خواهند کرد و انتظار می‌رود که ظرف یک هفته به‌طور کامل به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به افزایش قیمت بیت‌کوین از زمان سقوط Mt. Gox، بسیاری از دریافت‌کنندگان ممکن است سود قابل‌توجهی کسب کنند.

اما مشتریان بریتانیا باید چند ماه دیگر برای دریافت دارایی‌های خود صبر کنند. این دسته از مشتریان در مرحله اول توزیع قرار نخواهند گرفت و اطلاعات بیشتری در این زمینه به‌زودی ارائه خواهد شد.

سایر صرافی‌ها نیز در حال بازپرداخت طلبکاران هستند. برای مثال، صرافی Kraken بازپرداخت‌ها را در 24 ژوئیه به پایان رسانده است.

پس از یک دهه انتظار، طلبکاران Mt. Gox که به‌دلیل مشکلات امنیتی و مدیریتی در این صرافی، بیش از 9.4 میلیارد دلار بیت‌کوین طلبکار بودند، در حال دریافت وجوه خود هستند. انتقال دارایی‌های بیت‌کوین از Mt. Gox به Bitstamp و Kraken بخشی از فرایند بازتوزیع بود و Bitstamp در حال حاضر به توزیع این وجوه آغاز کرده است.


منبع : Cryptonews