ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نامه قانون‌گذاران دموکرات به DNC درباره سیاست‌های کریپتو پیش از انتخابات آمریکا

2024/07/28
15:48
23

چندین قانون‌گذار و نامزد انتخابات دموکرات در آمریکا به کمیته ملی دموکرات‌ها (DNC) نامه نوشته و خواستار تغییر در رویکرد حزب نسبت به صنعت دارایی‌های دیجیتال شده‌اند. این اقدام همزمان با افزایش محبوبیت دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و حامی کریپتو، پیش از انتخابات آمریکا صورت گرفته است.

در نامه‌ای که در تاریخ 26 ژوئیه به رئیس DNC، جیمی هریسون، ارسال شده، 14 قانون‌گذار و سه نامزد انتخاباتی از حزب دموکرات خواسته‌اند که حزب، رویکردی پیشرفته‌تر نسبت به رمزارزها و فناوری بلاکچین اتخاذ کند. آنها اشاره کرده‌اند که این صنعت نوپای دیجیتال می‌تواند به ترویج نوآوری و توسعه اقتصادی آمریکایی کمک کند. این دموکرات‌ها تاکید کرده‌اند که حزب دموکرات به دلیل رویکرد سخت SEC تحت مدیریت جو بایدن، به عنوان یک موجودیت "ضدکریپتو" شناخته می‌شود و باید این نگرش تغییر کند، زیرا 52 میلیون کاربر کریپتو در آمریکا وجود دارد.

آنها همچنین به داده‌های نظرسنجی اخیر اشاره کردند که نشان می‌دهد 19 درصد از رأی‌دهندگان سرمایه‌گذاران کریپتو هستند که نیمی از آنها دموکرات هستند. رمزارزها در میان گروه‌های کلیدی دموکرات، مانند آمریکایی‌های سیاه‌پوست و لاتین‌تبار، نسل Z و مهاجران، به سرعت محبوبیت پیدا کرده‌اند. بیش از 20 درصد از رأی‌دهندگان در ایالت‌های متزلزل نیز بر اهمیت سیاست‌های کریپتو در انتخابات پیش‌رو تاکید کرده‌اند.

این دموکرات‌ها معتقدند که دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاکچین تنها ابزارهای مالی نیستند، بلکه تغییرات انقلابی را به ارمغان می‌آورند که می‌تواند شفافیت را افزایش داده، تقلب را کاهش دهد و یک سیستم مالی فراگیرتر ایجاد کند. آنها بر این باورند که این فناوری غیر حزبی است و حزب دموکرات باید از این نوآوری‌ها حمایت کند تا موقعیت آمریکا را به عنوان رهبر در اقتصاد دیجیتال جهانی تقویت کند.

در ادامه، این دموکرات‌ها ظهور کامالا هریس به عنوان نامزد جدید ریاست جمهوری حزب را فرصتی برای تغییر در سیاست‌های کریپتو می‌دانند و از حزب می‌خواهند که مزایای دارایی‌های دیجیتال را در پلتفرم‌های رسمی خود معرفی کند و همچنین به انتخاب یک نامزد معاونت ریاست جمهوری حامی کریپتو و با تجربه در تدوین سیاست‌های نوآورانه بپردازد. آنها بر ضرورت انتخاب SEC جدید با نگرش بازتر نسبت به دارایی‌های دیجیتال تأکید کرده و از هریس و هریسون خواسته‌اند که با کارشناسان دارایی‌های دیجیتال برای تدوین سیاست‌های نظارتی مناسب گفت‌وگو کنند.


منبع : bitcoinist