ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

راه‌اندازی سرویس تسریع تراکنش‌های تایید نشده بیت‌کوین توسط Mempool

2024/07/30
09:30
23

سرویس Mempool Accelerator به تازگی راه‌اندازی شده است تا تراکنش‌های تایید نشده بیت‌کوین را با پرداخت هزینه اضافی به سرعت تأیید کند. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه اضافی به ماینرها از طریق شبکه لایتنینگ یا پرداخت‌های سنتی مانند Cash App، Apple Pay یا Google Pay، تراکنش‌های خود را تسریع کنند.

Mempool Accelerator با همکاری پنج استخر معدنی که حدود 40 درصد از قدرت پردازش جهانی بیت‌کوین را در اختیار دارند، به تسریع تراکنش‌ها می‌پردازد. تراکنش‌های درخواست شده با استفاده از این سرویس به صورت اولویت‌بندی شده پردازش می‌شوند و شانس تأیید آن‌ها در بلوک‌های بعدی افزایش می‌یابد.

این سرویس به جای روش‌های موجود مانند replace-by-fee (RBF) و child-pays-for-parent (CPFP) که نیاز به ایجاد تراکنش‌های جدید دارند، از پرداخت‌های خارج از زنجیره استفاده می‌کند. هزینه سرویس Mempool Accelerator بسیار بالاتر از هزینه‌های معمول تراکنش است و برای تراکنش‌های با اولویت بالا مناسب‌تر است.

Mempool همچنین اشاره کرد که باید از روش‌های RBF یا CPFP در صورت امکان استفاده شود و سرویس جدید آن برای موارد خاصی که نیاز به مدیریت تراکنش‌های پیچیده و عملکرد محدود کیف پول‌ها وجود دارد، مفید است.


منبع : The block