ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ایلان ماسک: به بیت‌کوین اعتقاد دارم، اما برای تبلیغ کریپتو اقدام نمی‌کنم

2024/07/30
09:49
35

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با وجود اینکه بسیاری انتظار داشتند او در کنفرانس بیت‌کوین 2024 ظاهر شود، در این رویداد حضور نداشت. با این حال، ماسک در گفت‌وگو با پادکست X Takeover در آخر هفته به بررسی نظراتش درباره کریپتوکارنسی پرداخت. ایلان ماسک در گفت‌وگو با پادکست X Takeover، در پاسخ به سوالاتی درباره بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که به بیت‌کوین و برخی دیگر از رمزارزها اعتقاد دارد، ولی قصد تبلیغ کریپتوکارنسی را ندارد. ماسک همچنین به شوخی گفت که علاقه ویژه‌ای به دوج‌کوین دارد زیرا به سگ‌ها و میم‌ها علاقه‌مند است.

او در ماه مه به گزارش‌ها مبنی بر اینکه با دونالد ترامپ درباره کریپتو صحبت کرده است، پاسخ منفی داد و تأکید کرد که به طور کلی از تغییر قدرت از دولت به مردم، که کریپتو می‌تواند فراهم کند، حمایت می‌کند.

دونالد ترامپ، در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل، وعده داد که در صورت انتخاب به مقام ریاست جمهوری، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را برکنار کرده و فروش ذخایر بیت‌کوین کشور را متوقف کند و یک "ذخیره استراتژیک بیت‌کوین" ایجاد کند.

ماسک که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، با توییت‌ها و حمایت‌های مکرر خود از دوج‌کوین، باعث افزایش قیمت این رمزارز در تابستان 2021 شد. با این حال، او در دسامبر 2023 گفت که زمان کمی را به تفکر درباره کریپتو اختصاص می‌دهد.

در پادکست X Takeover، ماسک همچنین اشاره کرد که ممکن است نیاز باشد که یادداشت‌های جامعه درباره پست‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی X سریع‌تر تولید شوند تا مطالب خارج از متن شفاف‌تر شوند و هشدار داد که باید به صحت اخبار مربوط به کریپتو در رسانه‌های اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند.


منبع : The block