ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیرعامل WisdomTree: شفافیت مقررات زیر نظر ترامپ بیت‌کوین را به جریان اصلی تبدیل خواهد کرد.

2024/07/30
10:17
25

جاناتان اشتینبرگ، مدیرعامل شرکت WisdomTree، باور دارد که بیت‌کوین و رمزارزها در آستانه پذیرش اصلی قرار دارند و در چند سال آینده به وضعیت «جریان اصلی» خواهند رسید. اشتینبرگ در مصاحبه‌ای با CNBC در تاریخ 29 ژوئیه، به اهمیت شفافیت مقررات، ظهور صندوق‌های رمزارز عمومی و توکنیزاسیون دارایی‌های واقعی (RWAs) به عنوان عوامل اصلی این روند اشاره کرد.

او تأکید کرد که سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در تاریخ 27 ژوئیه، و وعده او برای شفافیت مقررات در زمینه رمزارز و دارایی‌های دیجیتال، نقطه عطفی برای صنعت به شمار می‌رود. به گفته اشتینبرگ، چنین چارچوب‌های مقرراتی تأثیر مثبتی عمیق بر دارایی‌های رمزارز و مالیات‌های مبتنی بر بلاک‌چین خواهد داشت.

اشتینبرگ اظهار داشت: "ترامپ نمی‌توانست به طور جاه‌طلبانه‌تری درباره آنچه با رمزارز و بیت‌کوین به عنوان یک کلاس دارایی انجام خواهد داد صحبت کند."

او همچنین به این نکته اشاره کرد که بیت‌کوین بهترین کلاس دارایی در 15 سال گذشته بوده و به عملکرد بالای خود ادامه خواهد داد، که این امر پذیرش آن را با تأسیس مقررات تقویت می‌کند.

اشتینبرگ پیش‌بینی کرد که دارایی‌های دیجیتال به طور کلی به شکل غالب مبادلات مالی تبدیل خواهند شد و به تحولی بزرگ در خدمات مالی منجر خواهند شد.

در ادامه، او به گسترش روایت‌های مربوط به رمزارزها فراتر از دارایی‌های اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم و شامل دارایی‌های واقعی توکنیزه‌شده پرداخت. او اشاره کرد که مؤسسات مالی سنتی به طور فعال وارد بازار RWAs شده‌اند و پیش‌بینی کرد که بازار RWAs تا سال 2030 به ارزش 2 تریلیون دلار خواهد رسید، هرچند که این بخش هنوز با مشکل کمبود نقدینگی و حجم معاملات مواجه است.


منبع : Cryptoslate