ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کمیسیون SEC درخواست اصلاح شکایت برای بازتعریف دارایی‌های کریپتو به عنوان اوراق بهادار را مطرح کرد.

2024/07/30
10:26
27

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تلاش است تا شکایت خود علیه شرکت‌های بایننس، بایننس.یو.اس و مدیرعامل پیشین بایننس، چانگ‌پنگ ژائو، را اصلاح کند. بر اساس پرونده‌ای که در تاریخ 30 ژوئیه 2024 ارائه شده است، تغییرات پیشنهادی شامل بازتعریف "اوراق بهادار دارایی‌های کریپتویی شخص ثالث" است که احتمالاً شامل سولانا (SOL) نیز خواهد شد.

در این پرونده، SEC پیش‌تر 10 ارز دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار شناسایی کرده بود که شامل سولانا (SOL) نیز می‌شود. با این حال، هیچ اشاره صریحی به کنار گذاشتن این ادعاها در این اسناد وجود ندارد.

در صورتی که SEC تصمیم به کنار گذاشتن ادعاهای خود درباره اینکه SOL و دیگر توکن‌ها اوراق بهادار هستند، بگیرد، این موضوع می‌تواند تأثیر مثبتی بر صندوق‌های قابل معامله (ETFs) کریپتو که به آلت‌کوین‌ها فراتر از اتریوم مرتبط است، داشته باشد. اخیراً، VanEck و 21Shares برای ETF‌های مبتنی بر سولانا در ایالات متحده درخواست کرده‌اند.

با این حال، کارشناسان معتقدند که SEC به احتمال زیاد ETF‌های کریپتویی غیر از بیت‌کوین و اتریوم را قبول نخواهد کرد. رابرت میچنیک، رئیس دارایی‌های دیجیتال BlackRock، بیان کرد که اگرچه ETF‌های اتریوم هفته گذشته راه‌اندازی شده‌اند، اما احتمالاً راه را برای دیگر ETF‌های کریپتو هموار نمی‌کنند.


منبع : Cryptobriefing