ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

هشدار پیتر شیف : دولت آمریکا ممکن است تمام بیت‌کوین‌های خود را پیش از انتخابات بفروشد.

2024/07/30
16:01
24

پیتر شیف اعلام کرد که با توجه به آگاهی دولت بایدن از برنامه‌های دونالد ترامپ برای تبدیل بیت‌کوین به یک ذخیره استراتژیک، دولت کنونی ممکن است به این موقعیت بهره‌برداری کند و تمام بیت‌کوین‌های خود را پیش از انتخابات به فروش برساند.

در تاریخ 29 ژوئیه، دولت ایالات متحده مجموعاً 29,000 بیت‌کوین به ارزش 2 میلیارد دلار که از بازار Silk Road ضبط شده بود، منتقل کرد. این حرکت باعث کاهش 4 درصدی قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته شد. داده‌ها نشان می‌دهند که دولت آمریکا در مجموع 203,239 بیت‌کوین به ارزش کمتر از 14 میلیارد دلار در اختیار دارد. این فروش درست دو روز پس از آن صورت گرفت که ترامپ گفت قصد دارد بیت‌کوین را به عنوان ذخیره استراتژیک آمریکا نگه دارد و به فروش نخواهد گذاشت.

شیف گفت که حالا که دولت بایدن از برنامه ترامپ مطلع شده، احتمالاً تمام بیت‌کوین‌های خود را قبل از ورود ترامپ به دفتر ریاست‌جمهوری خواهد فروخت.

صنعت رمزارزها به اقدام‌های ضدکریپتو دولت بایدن اعتراض کرده است. تایلر وینکلووس، هم‌بنیان‌گذار جمنای، اظهار داشت که این نوع اقدامات نشانه‌ای از تمایل به همکاری با صنعت رمزارزها نیست و برعکس سیگنال‌های منفی ارسال می‌کند. کامرون وینکلووس نیز هشدار داد که کامالا هریس باید عمل‌گرایی نشان دهد و اولین اقدامش باید برکناری گری گنسلر، رئیس SEC، باشد.


منبع : Decrypt