ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شبکه لوا با پشتیبانی از فایل‌کوین، استارک‌نت و کازماس، شبکه اصلی خود را راه‌اندازی کرد

2024/07/30
16:11
29

شبکه زیرساختی مدولار لوا، امروز شبکه اصلی عمومی خود را با پشتیبانی از شبکه فایل‌کوین، بنیاد استارک‌نت و هاب کازماس راه‌اندازی کرد. این راه‌اندازی شامل ۲ میلیون دلار پول جایزه از سوی اکوسیستم‌های پشتیبانی شده برای شرکت‌کنندگان در شبکه اصلی است.

در این راه‌اندازی، توکن LAVA با رویکرد اولویت‌دهی به جامعه و با توزیع هوایی ۵۵ میلیون توکن LAVA عرضه شد. هدف از این رویکرد افزایش تمرکززدایی و مشارکت با شروع از یک عرضه اولیه بالا و محدود است.

امیر آرونسون، رئیس بنیاد لوا، اظهار داشت: «با اتخاذ این رویکرد کاملاً منحصر به فرد، بنیاد لوا مشارکت را تشویق کرده و از تمرکززدایی حمایت می‌کند.»

پول‌های تشویقی لوا، ارائه دهندگان زیرساخت باکیفیت را جذب می‌کند و آن‌ها را برای ارائه خدمات قابل اعتماد پاداش می‌دهد. گوگل کلود در حال حاضر به عنوان یک ارائه دهنده RPC در تست‌نت لوا فعالیت می‌کند و ۹ گره را اجرا کرده و میلیون‌ها درخواست اتریوم را پردازش می‌کند.

اتان لوک، رئیس بازاریابی لوا، تأکید کرد: «پتانسیل واقعی شبکه لوا در جامعه ما نهفته است. به همین دلیل است که ما متعهد به راه‌اندازی اولویت‌دار جامعه هستیم.»

شبکه لوا یک ارائه دهنده زیرساخت بلاکچینی است که بر ارائه گره‌های باکیفیت به اکوسیستم‌های مختلف، تقویت همکاری و اعتماد شبکه تمرکز دارد. همانطور که کریپتو بریفینگ گزارش کرده است، پذیرش گسترده وب ۳ به گره‌های باکیفیتی وابسته است که بتوانند زمان اجرا نزدیک به ۱۰۰ درصد را تضمین کنند

ایلیا پولوسوخین، هم‌بنیانگذار پروتکل نیار، اظهار داشت: «پول‌های تشویقی شبکه لوا با ایجاد یک بازار رقابتی و جذب ارائه دهندگان بیشتر، لایه RPC نیار را غیرمتمرکز می‌کند. این امر تجربه توسعه دهندگان و کاربران برنامه‌های نیار را بهبود بخشیده است.»


منبع : Cryptobriefing