ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پیشنهاد سناتور لومیوس : ذخیره بیت‌کوین راه‌حلی برای کاهش بدهی ملی ایالات متحده

2024/07/30
16:22
29

سناتور سینتیا لومیوس مجدداً پیشنهاد خود برای ایجاد یک ذخیره بیت‌کوین به منظور کمک به کاهش بدهی ملی ایالات متحده را مطرح کرد. این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که وزارت خزانه‌داری روز دوشنبه اعلام کرد که بدهی ملی ایالات متحده برای اولین بار از مرز 35 تریلیون دلار عبور کرده است. این افزایش شدید در مقایسه با بدهی 907 میلیارد دلاری چهار دهه پیش بسیار چشمگیر است.

لومیوس در توییتر خود نوشت که "یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین می‌تواند این قطار سرکش را متوقف کند و به کاهش بدهی ملی برای نسل‌های آینده کمک کند."

وی همچنین به تازگی در کنفرانس بیت‌کوین 2024 جزئیات لایحه‌ای را که به‌طور غیررسمی برای نگهداری بیت‌کوین به عنوان دارایی استراتژیک توسط فدرال رزرو توسعه داده بود، منتشر کرد. این لایحه پیشنهاد می‌کند که طی پنج سال، 1 میلیون بیت‌کوین برای ذخیره دولتی خریداری شود و این دارایی دیجیتال برای حداقل دو دهه نگهداری شود. فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری نیز باید منابع موجود را برای تأمین خرید اختصاص دهند.

لومیوس معتقد است که این ذخیره می‌تواند به کاهش قابل توجه بدهی ملی کمک کند و موقعیت دلار را به عنوان ارز ذخیره جهانی تقویت کند.

در کنفرانس مذکور، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری، به حفظ دارایی‌های بیت‌کوین ضبط شده توسط ایالات متحده متعهد شد، اما به ایجاد ذخیره استراتژیک بیت‌کوین اشاره نکرد.


منبع : Cryptonews