ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اتریوم نسبت به بیت‌کوین نوسانات قیمتی بیشتری خواهد داشت

2024/07/31
07:30
20

براساس پیش‌بینی شرکت سرمایه‌گذاری QCP Capital، اتریوم در آینده نسبت به بیت‌کوین نوسانات قیمتی بسیار بیشتری را تجربه خواهد کرد. این موضوع در حق بیمه نوسانات بالاتر برای دومین دارایی بزرگ بازار از نظر ارزش بازار نیز منعکس شده است.

تحلیلگران QCP Capital اعلام کردند که حق بیمه نوسانات اتریوم نسبت به بیت‌کوین برای سررسیدهای بلندمدت به حدود 8 درصد افزایش یافته است که در مقایسه با هفته گذشته که 4 درصد بود، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

همچنین این تحلیلگران به تمایل خود برای انباشت اتریوم اشاره کرده و قیمت اسپات مقرون به صرفه این دارایی را با توجه به افزایش نوسانات ضمنی آن مورد توجه قرار دادند.

اتریوم در مقایسه با بیت‌کوین مقاومت بیشتری از خود نشان داده است

تحلیلگران مشاهده کردند که اتریوم علی‌رغم احتیاط بازار پس از انتقال 30 هزار بیت‌کوین به ارزش تقریبی 2 میلیارد دلار توسط دولت ایالات متحده به یک کیف پول ناشناس، طبق داده‌های Arkham Intelligence، قیمت خود را بهتر از بیت‌کوین حفظ کرده است.

تحلیلگران QCP Capital گفتند: «اتریوم اسپات نسبت به بیت‌کوین پس از سخنرانی ترامپ عملکرد نسبتا خوبی داشته است و معامله ETH-BTC از آن زمان تاکنون 5 درصد افزایش یافته است، علیرغم خروج سرمایه از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای چهارمین روز متوالی.»

صندوق‌های ETF اسپات اتریوم در هفته اول خود با خروج خالص 1.5 میلیارد دلاری از ETHE گری‌اسکیل مواجه شدند. در مقابل، بیش از 1 میلیارد دلار ورودی خالص به هشت صندوق رقیب، از جمله ETHA بلک راک و ETHW بیت‌وایز، ثبت شد.

با این حال، تحلیلگران QCP Capital خاطرنشان کردند که اگر خروج سرمایه از ETHE گری‌اسکیل پایان یابد و ورودی‌های روزانه به صندوق‌های ETF اتریوم افزایش یابد، این دومین دارایی دیجیتال بزرگ می‌تواند شاهد یک جهش صعودی قابل توجه باشد.


منبع : The block