ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پلتفرم One Trading مجوز نظارتی از مقام مالی هلند را کسب کرد

2024/07/31
07:38
22

پلتفرم One Trading، که پیش‌تر با نام Bitpanda Pro شناخته می‌شد، اعلام کرد که موفق به دریافت مجوز سازماندهی معاملات (OTF) از مقام مالی هلند (AFM) شده است. این مجوز، One Trading را به‌عنوان یک مکان معاملاتی تحت نظارت MiFID II معرفی کرده و به این شرکت اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال و مشتقات را معامله کند.

این مجوز به One Trading این امکان را می‌دهد که به‌عنوان یک مکان معاملاتی برای معاملات آتی دائمی در اتحادیه اروپا فعالیت کند و ادعا می‌کند که اولین پلتفرم آتی دائمی با تسویه نقدی در اروپا، از جمله بریتانیا، است.

با این تأییدیه، One Trading به اولین صرافی مشتقات تنظیم‌شده در اروپا تبدیل شده که برای مشتریان خرده‌فروشی در دسترس است. این تأییدیه تغییر مهمی در چشم‌انداز تجارت کریپتو و مشتقات در اروپا ایجاد می‌کند.

One Trading با این مجوز قصد دارد تجارت مشتقات را با آوردن آتی‌های کریپتو به‌صورت داخلی در اتحادیه اروپا، متحول کند. محصولات جدید این شرکت به‌عنوان «جایگزین مدرن» برای محصولات سنتی مانند آتی‌های CME یا Eurex معرفی می‌شوند و وعده می‌دهند که ساده‌تر و از نظر سرمایه‌گذاری بهینه‌تر از مشتقات سنتی خواهند بود.

جاشوا باراکلاو، بنیان‌گذار و مدیرعامل One Trading، گفت که با این مجوز، شرکت آماده است تا محصولات جدید تنظیم‌شده و راه‌حل‌های با کیفیت مؤسسه‌ای را به تمامی انواع مشتریان ارائه دهد، آغاز با محصولات BTC و ETH.


منبع : Cryptonews