ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت DeFi Technologies به دنبال به‌روزرسانی میز معاملاتی خود با استفاده از اثبات‌های صفر دانش

2024/07/31
07:44
22

شرکت DeFi Technologies، فین‌تک کانادایی، با همکاری جدیدی با Zero Computing به‌دنبال بهبود زیرساخت معاملاتی خود است. این همکاری قرار است ابزارهای اثبات صفر دانش (ZKP) را به زیرساخت‌های بلاک‌چین‌های Solana و Ethereum اضافه کند تا توانایی شناسایی و اجرای فرصت‌های آربیتراژ بهینه شود.

این به‌روزرسانی عملکرد میز معاملاتی DeFi Alpha را بهبود خواهد داد و استفاده از استراتژی‌های MEV (ارزش استخراج‌پذیر حداکثری) مجهز به ZK را تقویت می‌کند. فناوری ZKP به امنیت بیشتر و حفظ حریم خصوصی معاملات کمک می‌کند و اخیراً در برنامه‌های رمزنگاری به‌طور گسترده‌ای پذیرفته شده است.

با این به‌روزرسانی، DeFi Technologies انتظار دارد که استراتژی‌های معاملاتی DeFi Alpha به سطح جدیدی از امنیت و کارایی برسد. همچنین، فناوری Zero Computing به بهینه‌سازی فرآیندهای معاملاتی، افزایش حریم خصوصی و بهره‌وری عملیاتی کمک خواهد کرد.

در کنار این، DeFi Technologies قصد دارد از فناوری Zero Computing برای توسعه محصولات مالی جدید، از جمله محصولات مبادله‌ای شاخص (ETP) با استفاده از ZKP، بهره‌برداری کند.

Olivier Roussy Newton، مدیرعامل DeFi Technologies، بیان کرد: «با ادغام فناوری پیشرفته اثبات صفر دانش، نه تنها کارایی و حریم خصوصی معاملات خود را بهبود می‌بخشیم بلکه راه را برای استراتژی‌های معاملاتی نوآورانه هموار می‌کنیم.»

Zero Computing همچنین به‌دنبال گسترش محاسبات قابل تأیید به بلاک‌چین Solana است و با ایجاد یک پلتفرم چند زنجیره‌ای برای تولید اثبات‌های صفر دانش، قصد دارد توانمندی‌های خود را به بلاک‌چین‌های دیگر نیز گسترش دهد.


منبع : Cryptoslate