ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام Movement Labs با AggLayer پالیگان برای یکپارچگی نقدینگی

2024/07/31
08:05
16

آزمایشگاه Movement Labs، پلتفرمی مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Move، به AggLayer پالیگان پیوست تا نقدینگی را در بلاکچین‌های لایه ۲ مبتنی بر MoveVM، زنجیره‌های متصل به AggLayer و اتریوم یکپارچه کند. این ادغام، Movement را به اولین اکوسیستم مبتنی بر Move تبدیل می‌کند که از AggLayer استفاده می‌کند و پل ارتباطی بین اکوسیستم‌های Move و EVM را ایجاد می‌کند.

همزمان با این خبر، تستنت عمومی Movement Labs نیز راه‌اندازی شد که قبل از عرضه اصلی، ۱۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. پروتکل Solv ۱۰۰ میلیون دلار و سرمایه‌گذاران Movement Labs از جمله ۲۸۰ Capital ۶۰ میلیون دلار دیگر را متعهد شدند.

AggLayer که در فوریه راه‌اندازی شد، هدف دارد تا نقدینگی، کاربران و وضعیت‌های مختلف را در زنجیره‌های مستقل یکپارچه کند و مشکل تکه‌تکه شدن نقدینگی در فضای بلاکچین را حل کند. این زیرساخت از لایه دسترسی به داده‌های سلستی برای ذخیره‌سازی مقرون‌به‌صرفه داده‌های تراکنش خارج از زنجیره با حجم بالا استفاده می‌کند، در حالی که امنیت اتریوم را حفظ می‌کند.

تستنت عمومی Movement Labs شش پروژه وب ۳ از جمله Echelon، Moveposition، Meridian، Avitus، BRKT و Infinite Seas را به نمایش می‌گذارد. این ادغام به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند Solidity را بدون تغییر کد در زنجیره‌های مبتنی بر Move استقرار دهند و در عین حال از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته Move بهره‌مند شوند.


منبع : Cryptobriefing